Microsoft i Bethesda su jučer napokon stavili (skoro) sve karte na stol kada je u pitanju Starfield i moramo priznati, oduševio ne samo nas, već po svemu sudeći i svekoliko gaming pučanstvo. Nakon (moramo priznati) kvalitetnog Xbox Showcasea, sve oči su bile uprte u obećani Starfield Direct. Dobili smo novi gameplay trailer (tijekom Xbox Showcasea), 45 minutni dokumentarac o Starfieldu, njegovim gameplay mehanikama, razvoju i svim stvarima koje nas očekuju.
Prije nego krenemo u komentiranje svega viđenog sinoć, spomenimo samo da su u sklopu predstavljanja same igre, Bethesda je usput (logično) najavila naravno posebna izdanja igre i kolekcionarski Xbox/PC hardver povećen igri.
Constellation Edition:
- Starfield osnovna igra
- Shattered Space Story Expansion (budući DLC)
- Pristup igri pet dana prije release datea
- Starfield Chronomark sat i kutija:
- Napomena: povezivost sata s mobilnim uređajima je limitirana. The Starfield Chronomark sat ne “prenosi” telefonske pozive, nema podršku za mobilnu mreži i nema ekran osjetljiv na dodir.
- SteelBook display case:
- Napomena: samo kod odabranih distrubitera
- Constellation Skin Pack: Equinox Laser Rifle, Spacesuit, Helmet and Boost Pack
- Pristup Starfield digital artbooku i originalnom soundtracku
- Constellation patch
- Credit Stick s laserski ugraviranim kodom za igru.
Premium Edition:
- Starfield osnovna igra
- Shattered Space Story Expansion (budući DLC)
- Pristup igri pet dana prije release datea
- Constellation Skin Pack: Equinox Laser Rifle, Spacesuit, Helmet and Boost Pack
- Pristup Starfield digital artbooku i originalnom soundtracku
Pre-Order i Game Pass Bonusi:
- Old Mars Skin Pack: Laser Cutter, Deep Mining Helmet,Deep Mining Pack
E dobro, sad kad smo ove “nebitne” informacije izbacili u startu, možemo prokomentirati što smo vidjeli tijekom Starfield Directa. U početku nas je dočekao izvršni producent Bethesde i kreativni redatelj Starfielda, Todd Howard. Todd se manje više posvetio predstavljanju igre u maniri kratkih crta, tisuće svijetova, stvorenja, priča, bioma, itema, oružja i općenito pregršt svega i svačega. Developeri su uz naravno ogromne planeti, dodatno istaknuli i ogromne gradove za koje tvrde da su najveći koje su ikada napravili. Nakon njega, detalje su predstavili razni developeri zaduženi za “velike” i “male” stvari tijekom razvoja Starfielda. Spomenimo kao prvi “detalj” (iako je bilo jasno od prvog pravog trailera) da ćemo igru moći igrati iz prvog i trećeg lica.
Direct nam je dao detaljan prikaz izrade svemirskih brodova s kojima ćemo bauljati u bespućima svemira u istraživanju svega što nam Starfield nudi. Sam ship editor/creator izgleda jednostavan za korištenje i iznimno opširan opcijama, što će sigurno rezultirati impresivnim kreacijama i poseban element zabave “izvan” same igre. U ovom kreativnom aspektu, nećemo samo kreirati brodove, već i postaje u kojima ćemo obavljati razne zadaće kroz igru. Sve ovo definitivno jamči sate i sate angažmana kako bismo imali eto baš mi najfensi brod ili postaju.
Uz ove kreativne aspekte, developeri su se osvrnuli na način izrade samog settinga igre, kojeg nazivaju NASA-Punk koji efektivno znači fantasy setting koji ima uporište u realnosti. Planeti, gradovi, postaje i manje više sve izgleda dosta uvjerljivo kao nešto što bismo u budućnosti mogli vidjeti realizirano u tehnološkom smislu (osim planeta, oni će biti kakvi već budu i kada ih već jednom koloniziramo). Shooting mehanika je (nećemo se lagati) uvijek bila boljka u Bethesda igrama. Upravo su to istaknuli kao jedan od aspekata kojem su posvetili puno razmišljanja i po traileru izgleda da napokon imamo i ovaj dio kvalitetno odrađen.
U pogledu story dijela igre, tu nastupa klasičan pristup, biti ćemo bačeni u svemir kao nepoznat netko koji će se pridružiti grupi zvanoj Constellation čiji je mandat potraga za misterioznim artefaktima koji ukazuju na postojanje naprednije inteligencije i života (osim čovječanstva) u svemiru. Character kreator je isto iskorak za Bethesdu, pa i za njega jamče da će biti opširan. Odabir religije, obrazovanja i općenito povijest našeg lika bi mogli imati posljedice (ili prednost) tijekom igranja igre i napretja kroz po svemu sudeći najbogatiju igru koju je Bethesda ikada napravila. Microsoft i Bethesda su se zaista potrudili kako bi nam dali što više konkretnih informacija bez da spojlaju igru i ostave jako malo upitnika oko potencijalne kupnje. Preporučamo da pogledate kompletan Starfield Direct koji bi vjerujemo trebao otpuhati bilo kakve brige oko koncepta Starfielda. Nadajmo se samo da igra neće izaći krcata bugovima i poludovršena što je nekako trademark svih AAA igara zadnjih par godina.
Starfield stiže 6. rujna ove godine na PC, Xbox Series X|S, GeForce Now i sve xCloud podržane uređaje (Samsung Game Hub, Android, iOS i Linux).