Kao da je Bethesdi i Microsoftu trebao bilo kakav poseban hype oko Starfielda, imaju ga na bacanje (negativnog i pozitivnog). Marketinški fantastičan posao i hype do sada se digao na novi level u suradnji s vrlo vjerojatno najpopularnijim bendom u ovom trenutku.
Bethesda se udružila s Imagine Dragonsima i napravila izdala pjesmu imena Children of the Sky (a Starfield song) čiji spot sačinjava kombinaciju tekstova i gameplaya iz Starfielda i samim time čini jedan sjajan promo paket. Pjesma je sjajno aranžirana na tematsku podlogu Starfielda i uistinu impresivno “posložena”.
Dojmovi za samu pjesmu su trenutno pozitivni, ostaje vidjeti hoće li polučiti uspjeh privlačenja eventualno nove publike za Microsoft. Ostaje vidjeti hoće li sav ovaj marketing i veliki hype biti opravdan ili bolje rečeno hoće li se sa Starfieldom Bethesda iskupiti za Fallout 76 release fijasko koji je ostavio dosta gorak okus u ustima svih gamerica i gamera.