Kako nas je Microsoft već dobrano skuhao za Halo 4 bez neke prevelike marketinške akcije, red je da i mega hype mašinerija po kojoj je Halo serijal poznat odradi svoje.
343 Industries i Microsoft su službeno potvrdili da nam u pet 15 minutnih dijelova stiže web only serija posvećena Halo serijalu. Web serijal će biti ključan za objašnjavanje pojedinih nelogičnosti koje donosi Halo 4 u odnosu na prethodnike. Znači, čeka nas objašnjenje za UNSC Infinity kao i hrpe spartanaca koji se nalaze na njemu uz detaljniji pregled samog UNSC-a kao glavne vojne organizacije. Meso same priče će se vrtiti oko mladog spartanca koji je svoj uzor našao u jednom i jedinom legendarnom Master Chief Petty Officer John Spartan 117.
Serijal bi isto tako trebao biti više prilagođen za nove potencijalne fanove i s tom činjenicom nekako strahujemo na “osrednju” kvalitetu. No, 343 Industries nas uvjerava da će serija kvalitetom pratiti prethodne marketinške kampanje iz Halo serijala a to znamo da je bilo totalno “sick”. Sve to bi reklo da će Microsoft utući sasvim pristojnu lovu u izradu ovog “live action” serijala i zgodno je spomenuti da je ovo najveća investicija od strane softverskog giganta iz Redmonda u jednu “live action” video produkciju. Kako kažu naši stari: “živi bili, pa vidjeli”, a do tada guštajmo u prethodnim “live action” marketinškim akcijama/reklamama za Halo serijal. Ima ih hrpetina, pa vam preporučujemo da ih pogledate sve jer su zaista sjajne, kako produkcijski tako i izvedbom. Moj osobni favorit je “Muzej”. 😉
Leave a Comment