Izdavač PUBG-a, Krafton, kupio je razvojni studio Tango Gameworks i prava na Hi-Fi Rush, što označava prvu “značajnu investiciju” tvrtke na japanskom tržištu videoigara.
Tango Gameworks, poznat i po serijalu The Evil Within, osnovao je Shinji Mikami 2010. godine. Godine 2012. ZeniMax Media (roditeljska tvrtka Bethesde) je kupila Tango, a kasnije je Microsoft kupio Zenimax te su pod njima iznenadno izdali Hi-Fi Rush 2023. godine, što je naišlo na široko odobravanje i uspjeh. Kada je Microsoft u svibnju najavio zatvaranje nekoliko Bethesdinih studija – uključujući i Tango Gameworks – industrijom su odjeknuli šokovi.
Međutim, Tango Gameworks će sada nastaviti postojati zahvaljujući današnjoj vijesti da je Krafton kupio i studio i Hi-Fi Rush. “Kao dio ovog strateškog sporazuma, Krafton namjerava surađivati s Xboxom i ZeniMaxom kako bi osigurao glatku tranziciju i održao kontinuitet u Tango Gameworksu, omogućujući talentiranom timu da nastavi razvijati Hi-Fi Rush IP i istražuje buduće projekte,” stoji u priopćenju o današnjoj akviziciji.
Krafton je rekao da će podržati tim u Tango Gameworks kako bi “nastavio svoju predanost inovacijama i pružanju svježih i uzbudljivih iskustava za obožavatelje”. Izdavač je napomenuo da “akvizicija neće imati utjecaja na postojeći katalog igara The Evil Within, The Evil Within 2, Ghostwire: Tokyo i originalnu igru Hi-Fi Rush.”
“Ova integracija jača Kraftonovu predanost širenju svog globalnog utjecaja i obogaćivanju portfelja inovativnim i visokokvalitetnim sadržajem,” nastavlja se u priopćenju. Krafton je rekao da je dodavanje Tango Gameworksa dio misije tvrtke da pomakne granice interaktivne zabave.
Slavivši ovu vijest na društvenim mrežama, kreativni direktor Tango Gameworksa, John Johanas, napisao je: “We’re back, baby!” (“Vraćamo se, bebo!”)
Sjajne vijesti za fanove ove developerske ekipe i za njih same, a do čega će sve to dovesti, treba se tek vidjeti.