Tijekom proteklog vikenda imali smo priliku zaigrati i Mortal Kombat 11 zatvorenu betu. Nakon burnog vikenda, vrijeme je i da vam u kratkim crtama prenesemo svoj dojmove.
Beta vikend protekao je brže nego što smo očekivali, no ipak smo imali dovoljno vremena da detaljnije seciramo betu i vidimo što zapravo možemo očekivati od nadolazeće igre.
Zatvorena beta pružila nam je priliku da isprobamo i single player i multiplayer. Single player je vrlo jednostavan i zapravo služi kao svojevrsni tutorial za učenje poteza i njihovo isprobavanje. Klassic Towers mod je jedini offline mod koji je bio dostupan u beti i funkciora vrlo dobro. S druge strane, multiplayer komponenta čije je testiranje zapravo i predstavljalo glavni cilj ove bete, bila je pomalo problematična, ne toliko zbog lošeg matchmakinga (koji je zapravo vrlo dobar), već primarno zbog ubitačnog laga, no vjerujemo kako će ove stvari biti riješene s dolaskom pune verzije igre.
Na raspolaganju tijekom bete imali smo pet igrivih likova. Mogli smo zaigrati sa Scorpionom, Barakom, Kabalom, Skarlet i Jade. Sam gameplay je vrlo brz i dinamičan, izvođenje je fluidno, mada su trenutno primjetna usporavanja koja će vjerojatno biti riješena prije izlaska igre. Balans i mehanika u igri doista su za svaku pohvalu. Combo potezi se izvode vrlo lako, novi counter sistem mnogo bolje funkcionira, a sada svaki borac ima dvije skale koje se pune tokom meča – jednu napadačku i drugu obrambenu. Napadačka služi za aktiviranje posebnih poteza, dok je obrambena uglavnom korisna u odbrani i pariranju protivničkih udaraca. X-Ray napadi su također doživjeli izmjene. Zamijenjeni su sličnom Fatal Blow komandom koju možemo koristiti kada imamo malo healtha. Ove poteze možemo tokom meča samo jednom uspješno izvesti, ali možemo ih ponavljati dok ih ne izvedemo. To znači da ćemo tijekom igranja biti primorani na takciranje s izvođenjem ovog poteza te ćemo vrlo često čekati pravu priliku da ga iskoristimo. Kada su u pitanju specijalni potezi i finisheri, vrijedi napomenuti da se isti izvode relativno lako te da su veoma veoma brutalni i mučni, no takvo što smo u neku ruku očekivali i moramo priznati da na tom polju Mortal Kombat 11 definitivno nije razočarao.
Vrijedi spomenuti i famozni Kustomize mod koji se odnosi customizacijske opcije dostupne u beti. Svaki igrač ima tri različita stla, možemo ih opremiti različitim opremom koja mijenja njihov izgled i statistiku (moguće mnogo toga mijenjati – od kostima, opreme, pa sve do posebnih sposobnosti speciala) te nudi brojne kombinacije koje nadalje mogu donijeti još zanimljivije rezultate. Ovo nam izgleda kao crossover MKXL i Injustice 2 igara. Tu bi do izražaja mogle doći mikrotransakcije, no nadamo se da će sve ostati isključivo na kozmetičkim te da će se Ed Boon i ekipa držati obećanja da u igri nećemo vidjeti loot boxeve.
S prezentacijske strane, nema sumnje da je Mortal Kombat 11 bez premca najatraktivnija igra u žanru. Audiovizualni aspekt igre doista je na vrlo visokoj razini. Modeli likova najbolji su i „najživlji“ u žanru, količina detalja na ekranu doista je impresivna, baš kao i uvijek mračna i atmosferična glazba i efekti.
Sve u svemu, već sada je izvjesno da nas uskoro očekuje dosad najbolji, najbrži i najatraktivniji Mortal Kombat. Srećom na njegovo ponovno igranje nećemo morati čekati dugo. Naime, Mortal Kombat 11 na PS4, Xbox One i PC stiže 23. travnja, dok će se na Nintendo Switch konzolama pojaviti nekad tijekom svibnja.
Leave a Comment