Star Wars Outlaws, nadolazeća akcijska avantura koju razvijaju Ubisoft i Massive Entertainment, a koja predstavlja prvu open world igru iz Star Wars franšize ikada, predstavlja jedan od najiščekivanijih naslova ove godine. Radnja ovog ostvarenja prati pljačkašicu Kay Vess dok putuje galaksijom u pokušaju izvođenja najveće pljačke koju je Outer Rim ikada vidio.
U nedavnom intervjuu za Kotaku, narativni direktor igre Navid Khavari otkrio je informacije o tri ključna okruženja unutar Star Wars Outlawsa – užurbanim gradovima, otvorenim prostranstvima i svemiru. Svako od tih okruženja, naime, pružit će igračima jedinstveno iskustvo igranja. Iako je Khavari bio prilično zagonetan u opisima ovih okruženja, moguće je napraviti nekoliko pretpostavki o tome što će oni donijeti ovoj igri.
Gradovi unutar Star War Outlawsa vjerojatno će djelovati kao glavni hubovi
Dobro je poznato da su gotovo svi prethodni open world naslovi koje su razvijali Ubisoft i Massive Entertainment uključivali širok spektar gradova i lokacija za istraživanje. Star Wars Outlaws neće biti iznimka u tom smislu. Iako još uvijek nisu otkriveni detalji o gradovima koji nas očekuju u Outlawsu, možemo pretpostaviti njihovu ulogu na temelju ranijih iskustava s Ubisoftovim i Massiveovim igrama koje su sadržavale slične lokacije.
Navid Khavari opisuje gradove u Star Wars Outlaws kao “vrveće od aktivnosti”, što je u skladu s očekivanjima Ubisofta. Kada razmotrimo urbana okruženja iz prošlih igara ovih razvojnih timova, gradovi u Star Wars Outlaws vjerojatno će služiti kao središta gdje igrači mogu preuzimati nove misije, upoznavati nove likove, sklapati nove saveze i trgovati s prodavačima opreme i ostalim korisnim resursima.
Otvorena okruženja Star Wars Outlawsamogla bi slijediti Ubisoftov tradicionalni model
Očekuje se da će okruženja otvorenog svijeta slijediti tradicionalni model koji obično Ubisoft i Massive koriste za takve igre. To uključuje prisutnost mape prepune ikona, pri čemu svaka označava određenu aktivnost koju igrači trebaju dovršiti ili kolekcionarski predmet koji trebaju pronaći. Međutim, ako su developeri izvukli pouke iz ranijih iskustava s njihovim otvorenim svjetovima, postoji mogućnost da će eksperimentirati s drugačijim pristupom u Star Wars Outlawsu.
Bilo bi ugodno iznenađenje vidjeti da se otvorena okruženja u Star Wars Outlawsu razlikuju od uobičajenog obrasca koji je postao prepoznatljiv za Ubisoft i Massive. Unatoč tome, važno je napomenuti da je Massive pokušao eksperimentirati s evoluiranom verzijom Ubisoftovog modela otvorenog svijeta u igri Avatar: Frontiers of Pandora, ali je ipak završilo s povratkom na poznatu ponavljajuću i praznu prirodu koja često obilježava njihove otvorene svjetove.
Prostor u Outlawsu će vjerojatno biti više od glorificiranog zaslona za učitavanje
U intervjuu za Kotaku, Khavari je otkrio da će igrači moći istraživati svemir putujući svojim brodom, Trailblazerom. Implikacije ove izjave su izuzetno pozitivne, jer pokazuju predanost developera u osiguravanju da prostor u Star Wars Outlawsu bude više od jednostavnog ekrana za učitavanje između različitih lokacija.
Za razliku od svemira u Starfieldu, koji uglavnom služi kao tranzicijsko područje između točaka na karti, mogućnost istraživanja svemira sugerira da će biti dom raznim aktivnostima, slično otvorenim okruženjima igre. Iako je potvrđeno da će u Outlawsu biti svemirskih borbi, to ne znači nužno da nas očekuje i istraživanje.
Međutim, tek će vrijeme pokazati jesu li ambiciozni dizajnerski izbori Massivea opravdani dok se ova nadolazeća avantura u svijetu Ratova zvijezda približava izlasku za nekoliko mjeseci.