
Komercijalni krah igre Suicide Squad: Kill the Justice League uzrokovao lančanu reakciju koja je pogodila cijeli Warner Bros. Games te je dovela do gašenja čak triju velikih razvojnih timova i otkazivanja ambicioznih igara kao što je Monolithova akcijska avantura Wonder Woman.
Prošlogodišnji neuspjeh igre Suicide Squad: Kill the Justice League postao je kamenom spoticanja za WB Games. Prema izvještajima, studio je zbog gubitka od 200 milijuna dolara prisiljen obustaviti razvoj dugo najavljivanog projekta Wonder Woman, a kriza je doprinijela i zatvaranju poznatog studija Monolith Productions. Kako navodi ugledni novinar Jason Schreier, cijeli gaming sektor se našao pod sjekirom štednje nakon niza loših poteza.
Rocksteadyjev Suicide Squad: Kill the Justice League trebao je biti nasljednik uspješnog Batman: Arkham serijala. Međutim, slab prijem kod igrača i kritičara doveo je do katastrofalnih financijskih posljedica. Warner Bros. je, prema Schreieru, “stavio sva jaja u jednu košaru“, a neuspjeh Suicide Squada samo je pojačao probleme. U isto vrijeme, Monolith Productions, studio koji je posljednjih 10-ak godina bio poznat po igrama iz Middle-earth franšize, suočio se s egzodusom ključnih voditelja projekta Wonder Woman zbog nesuglasica s direktorom Davidom Haddadom.
Iako je Monolith pokušao revitalizirati projekt crpeći inspiraciju iz God of War igara, sudbina Wonder Woman igre bila je zapečačena nakon što je 2023. postala “crnom godinom” za Warner Bros. Osim Suicide Squada, i igre Multiversus i Quidditch Champions donijele su dodatnih 100 milijuna dolara gubitka. “Bilo je toliko loše da je sve što se sada događa posljedica upravo tog razdoblja,” istaknuo je Schreier.
Nova strategija WB Gamesa sada je jasna – fokus na sigurne franšize poput Batmana, Harry Pottera i Mortal Kombata. Manje poznati likovi, poput Wonder Woman, ostaju u sjeni dok korporacija pokušava sanirati štetu. Kako navode insajderi, studio više nema luksuz eksperimentiranja – svaki projekt mora biti hit s minimalnim rizikom.
Otkazivanje Wonder Woman i zatvaranje Monolitha tako postaju simbol šire krize u industriji, gdje se čak i veliki studiji suočavaju s nelagodnim odlukama. Za igrače, ovo znači manje raznolikosti, ali i pritisak na brendove da isporuče savršenstvo.