
Andrea Pessino, suosnivač studija Ready At Dawn, nedavno je pričao na temu o propalom pokušaju razvoja nastavka igre The Order: 1886. Iako je studio bio poznat po uspješnoj suradnji sa Sonyjem, kritički loše prihvaćena igra iz 2015. godine postala je prekretnica koja je dovela do odluke da se nastavak nikada ne realizira. Pessino je u intervjuu za MinnMax podijelio detalje o tome što je pošlo po zlu i zašto je Sony odustao od daljnjeg razvoja franšize.
Iako je sa sobom donijela dosta sjajnih tehničkih inovacija, PS4 ekskluziva The Order: 1886 se na kraju pokazala kao kritički promašaj za Ready At Dawn, studio koji je ranije stekao reputaciju zahvaljujući uspješnim naslovima poput Daxtera i God of War spin-offova za PSP. Iako su ti projekti na Metacriticu dobivali ocjene između 84 i 91, The Order: 1886 je na kraju završio sa skromnih 63 bodova. Pessino ističe da je igra u internim testovima dobivala znatno bolje ocjene, ali je nedostatak vremena za doradu i prisilno skraćivanje sadržaja dovelo do loših kritika.
“Mislim da nije bila stvar u prodaji, već u kritičkom prijemu,” rekao je Pessino. “Sony je ponosan na svoju reputaciju, i s pravom. Da smo imali barem ocjenu u 70-ima, vjerujem da bismo dobili zeleno svjetlo za nastavak“, priznao je Pessino.
Prema Pessinovim riječima, studio je imao ambiciozne planove za igru, ali je nedostatak vremena prisilio ekipu na kompromise. “Trebali smo još godinu dana, to je bila realnost. Umjesto toga, morali smo sjeći sadržaj, pa su mnoge narativne niti i interaktivni dijelovi jednostavno nestali,” objasnio je.
S nastavkom, koji je trebao izaći 2018. godine, Ready at Dawn je planirao uvesti i multiplayer komponentu, ali nikada nije dobio priliku. Iako su fanovi špekulirali da bi radnja mogla biti smještena u 1986. godinu, Pessino je to demantirao, ali nije otkrio više detalja.
Nakon neuspjeha igre The Order: 1886, Ready At Dawn se preorijentirao na razvoj VR igara kao što su Lone Echo i Echo Arena. Međutim, studio je 2020. godine kupljen od strane Mete te je zatvoren samo tri godine kasnije. Iako je The Order: 1886 ostao nedovršena priča, Pessino je otvoreno podijelio svoje uvide, dajući obožavateljima uvid u ono što je moglo biti. Na kraju, priča o ovom naslovu postaje podsjetnik na to koliko su timing, kritički prijem i podrška izdavača ključni u svijetu videoigara.