Super Mario Run je dostupan na Appleovom App Storeu više od dva tjedna, a to je i više nego dovoljno vremena da se krene u analizu financijskog uspjeha Nintendove mobilne igre. Newzoo, tvrtka zadužena za analizu gaming tržišta, izašla je sa zanimljivim podacima o prodavanosti koji govore da je dosada igra zaradila 30 milijuna dolara. Super Mario Run je downloadan u svojoj besplatnoj verziji više od 90 milijuna puta, no samo je 3 milijuna tih besplatnih verzija ”pretvoreno” u punu igru koja košta 10 američkih dolara (plus porez).
Iako su ove brojke dosta dobre, treba napomenuti da je Pokemon GO zaradio 200 milijuna dolara u prvih mjesec dana. No, ta igra je izašla i za iOS i za Android, dok Android korisnici/ice još uvijek čekaju svoju verziju Mario Runa. Svakako ne pomaže ni veliki broj loših recenzija igre na samom App Storeu gdje većinu čine korisnici koji su ljuti i razočarani viskom cijenom pune verzije. Kako se nama svidio Super Mario Run možete pročitati u GG recenziji.
Leave a Comment