Shigeru Miyamoto je u zadnje vrijeme dao nekoliko intervjua te se opet dotaknuo teme o radu na novoj Zeldi za Wii U. Otkrio je da je jedna od važnijih odluka bila vratiti se konceptu otvorenog svijeta ranijih Zelda igara i dizajnirati novu igru s takvim pristupom. To je misao vodilja za ekipu koja radi na igri. Ovoga puta, vratila se i Linkova vjerna Epona, kao i redovno oružje lûk i strijela, no ono što je vrlo zabavno je mogućnost slobodnog kretanja svijetom, birati što će se raditi i na koji način ga istraživati. Iako još ne može puno otkriti, izjavio je da je jedna od stvari na kojoj rade to što će se u igri svijet mijenjati, odnosno na njega će utjecati postupci igrača.
Još od izlaska zadnje Zelde za 3DS A Link Between Worlds te Hyrule Warriorsa za Wii U, svjesni smo da razvojni tim pokušava ubaciti nove mehanike igranja kako bi se igrači navikli na postupno odmicanje od prepoznatljive formule serijala. Činilo se da će vraćanje korijenima otvorenog svijeta biti način na koji će nova Zelda promijeniti ustaljenu formulu, no saznanje da će se i svijet mijenjati ovisno o igračevim postupcima ukazuje na još mnoge novosti koje igra obećava.
Leave a Comment