Take-Two pouzdano tvrdi da online komponenta Red Dead Redemptiona 2 neće skretati pažnju igrača s još uvijek vrlo aktivnog GTA onlinea i obratno.
Na konferenciji povodom kraja finansijskog tromjesečja Take-Two Interactivea, od šefa spomenute tvrtke Straussa Zelnicka je zatraženo da malo prokomentira mogućnosti online komponente Red Dead Redemptiona 2, kao i budućnost GTA Onlinea.
“Zabava je neobična živuljka, gdje se svojstva jedne zabave ne natječu sa svojstvima neke druge. Zabava nikada nije nešto što morate imati. Zabava je jednostavno nešto što želite da imate, ali opet nije neophodna. Ako vas na tržištu ništa ne privlači, nema potrebe da kupujete bilo što, a ako vas više stvari privlači, potrošači će onda više stvari i konzumirati. Tako da mislim da ne postoji neka konkurencija između naših izdanja. Pored toga, mislim da uspjeh naših igara proizilazi iz iznimne kvalitete kojim se one mogu pohvaliti, tako da će uspjeh Red Dead Redemptiona 2 uslijediti zbog njegove kvalitete, kao što se desilo i sa uspjehom GTA“, izjavio je Zelnick.
Zelnick je kasnio odbio da komentira online dio Red Ded Redemptiona 2, spomenuvši kako će Rockstar na vrijeme objaviti sve informacije. Jedina stvar koju je odlučio podijeliti sa nama je da su jako uzbuđeni zbog svega što uskoro dolazi.
Na pitanje kakvu marketing strategiju Rockstarovci imaju za Red Dead Redemption 2, Zelnick je odgovorio da Take-two sve svoje naslove maksimalno proprati snažnim marketingom. “Sa socijalnim mrežama i digitalnim medijima kao vodećim marketinškim platformama, svi budući naslovi će imati maksimalnu podršku“, izjavio je Zelnick.
Leave a Comment