Novi igrač u svijetu gaming industrije, Hinterland Studios, radi na prilično interesantnom PC projektu. No, prije nego što otkrijemo o kakvom je projektu riječ, red je da kažemo i nekoliko riječi o ovom novoformiranom razvojnom timu, kojeg čine veterani gaminga, koji su svoje prethodno iskustvo stekli u razvojnim timovima poput Volitiona, Relica, Biowarea i Riota, gdje su radili na nekim od najvećih ostvarenja protekle decenije.
Hinterland Studios je osmočlani razvojni tim sa sjedištem u Vancouveru, koji je osnovan od strane Raphaela van Lieropa, producenta Warhammer 40,000: Space Marinea, koji je još radio i na igrama Far Cry 3 i Company of Heroes. Ostatak ekipe čine: Marianne Krawczyk (dobitnica BAFTA nagrade i glavna scenaristica God of War trilogije, zaslužna i za scenarije brojnih projekata, poput L.A. Noirea, Prince of Persia: The Forgotten Sandsa i Star Treka), Alan Lawrence (glavni programer na serijalima Saints Row i Red Faction), Hokyo Lim (art director koji je radio na igrama kao što su League of Legends, Sly Cooper i The Unfinished Swan), David Chan (bivši Biowareovac, zadužen za zvuk i dijaloge u igrama Mass Effect, Neverwinter Nights, Baldur’s Gate i Knights of the Old Republic) te skladatelji Cris Velasco i Sascha Dikiciyan, zaslužni za soundtrack igara Mass Effect 3, Warhammer 40,000: Space Marine i Borderlands.
Debitantski naslov Hinterland Studiosa bit će Kickstarter projekt The Long Dark, epizodna first-person survival simulacija, smještena u teške uvjete sjeverne divljine, pogođene geomagnetnom olujom, koja čitavu Sjevernu Ameriku ostavlja bez struje. Radi se o epizodnom naslovu koji će snažno biti fokusiran na priču, sjajne likove i broje moralne izbore, koji će iza sebe ostavljati prilično upečatljive posljedice.
The Long Dark će biti prilično originalna igra, koju će krasiti intrigantna priča, jedinstvena gameplay mehanika istraživanja iz prvog lica te veoma upečatljiv i nadasve originalan art stil. Igrači će u ovoj igri preuzeti ulogu pilota Willa Mackenziea, koji će morati preživjeti teške uvjete Sjeverne Divljine. Na svome putu ka preživljavanju, Will će se morati izboriti s olujom, divljim životinjama, nedostatkom hrane, ali i drugim preživjelima, koji će učiniti sve kako bi i dalje živjeli. Očekuje nas veliki otvoreni svijet, prepun raznoraznih lokacija za istraživanje te, kao što smo već spomenuli, napredni “moralni” sustav zahvaljujući kojem ćemo ponekad morati odabrati “manje od dva zla”, kako bismo dalje napredovali, a kako developeri obećavaju, svaka naša odluka povući će za sobom određene posljedice, dobre ili loše.
Više informacija o igri bit će otkriveno idućeg tjedna, kada se očekuje launch The Long Dark Kickstarter kampanje. U međuvremenu, bacite pogled na prve screenove (ili artove, još nismo sigurni) iz igre.
Leave a Comment