Konrad Tomaszkiewicz, vođa projekta na The Witcher 3: Wild Hunt, potvrdio je da multiplayer modovi, quick-time events i DRM nisu u planu za sljedeći nastavak popularne sage o Geraltu. Voditelj marketinga Michal Platkow-Gilewski rekao je Eurogameru da je odluka bila laka, pošto se tim želio fokusirati na klimaks Geraltove priče. „Multiplayeru nema mjesta u Witcheru 3, igri čiji je fokus primarno na priči. Želimo se usredotočiti na pružanje što boljeg single-player iskustva, koje će donijeti više od 100 sati uistinu imerzivnog gameplaya“. Nadalje, Tomaszkiewicz se osvrnuo i na odluku izbacivanja Quick-Time Eventsa – „ Po mom mišljenju QTEs se nisu uklapale u takav tip gaming iskustva i obično su igračima zadavale glavobolje. Postoji mali broj igara gdje su one zabavne, poput u Uncharted serijalu, gdje se uopće ne primijeti da ste upravo završili QTE sekvencu“. Tomaszkiewicz je potvrdio anti-DRM stav CD Projekt Reda, nazvavši ga „ najgorom stvari u gaming industriji. CD Projekt Red potvrdio je to i sa svojim servisom GOG.com (prijašnje – Good Old Games) koji se specijalizira u digitalnu distribuciji klasičnih igara sa strogom anti-DRM politikom.
Multiplayer je gotovo uobičajena stavka u gotovo svakom AAA naslovu danas. CD Projekt Red je već od svojih početaka razmišljao ‘izvan kutije’ i rado slušao komentare i kritike svojih fanova, što im je u dugoročnom smislu osiguralo veliki uspjeh i srca gamera diljem svijeta. Može li opet ponoviti uspjeh i postaviti nove standarde u Role-Playing igrama. Što Vi mislite o tome?
Leave a Comment