Remake Witchera detaljno će rekreirati originalnu igru iz 2007. godine, te poboljšati zastarjele, loše i nepotrebne značajke. Iako original ima svoj šarm i veliki broj cijenjenih elemenata, nije baš najbolje ostario, a čak je i Enhanced Edition počeo pokazivati svoja tehnička ograničenja prije 2024. godine.
Dok se timovi u CD Projekt RED-u posvećuju razvoju sljedećeg Witchera ili nastavka Cyberpunka 2077, Fool’s Theory, studio koji se sastoji od veterana CD Projekt RED-a, vodi razvoj The Witcher Remakea. Izvršni direktor Jakub Rokosz, koji je radio na zadnje dvije igre iz Geraltove trilogije, izrazio je žaljenje što nije sudjelovao u radu na prvoj igri, te se nada da će The Witcher Remakeu pružiti zasluženo poštovanje, a ovo je i prilika za Rokosza da zaokruži svoj doprinos The Witcher sagi.
Kao što je izvijestio GamesRadar, u intervjuu s Edgeom, Jakub Rokosz je rekao da će developeri pažljivo procijeniti sve aspekte originalnog Witchera, odnosno neće svaka značajka biti uklonjena: “Prvo i najvažnije, trebamo iskrenu i praktičnu analizu o tome koji dijelovi jednostavno ne funkcioniraju, koji su zastarjeli i zahtijevaju preradu. Istaknuti dijelovi koji su izvanredni, treba ih zadržati ili su ključni elementi koji se ne mogu odbaciti”, sugerirajući da će mračna atmosfera i priča Witchera biti očuvane.
Witcherove romantične opcije vjerojatno neće biti jedine koje će biti izostavljene iz remakea. Slično kao i otvoreni svijet u The Witcher 3: Wild Huntu, remake će zastarjelim zonama iz originalne igre dati otvoreniji izgled, koji se manje oslanja na nezgrapne zaslone za učitavanje i koristi moderne konvencije istraživanja. No, prije samog remakea bit će izdana dva nova naslova, čiji datumi izlaska još uvijek nisu poznati.