Biomutant će na PlayStation 5 stići bez izvorne podrške za 4K rezoluciju, što je PlayStation zajednicu dovelo u prilično loše raspoloženje.
Jučer je na Twitteru, izdavač THQ Nordic podsjetio sve da Experiment 101 nije AAA studio i unatoč tome što se sastoji od manje od dvadesetak ljudi naporno je radilo na Biomutantu nekoliko godina. THQ Nordic razumije zašto mnogi vlasnici PS5 nisu sretni zbog podržane rezolucije igre, ali traži od njih da ne dovode u pitanje vještinu ili predanost razvojnog tima Experiment 101.
We are not AAA and the studio behind Biomutant consists of only 20 people. They have been working very hard on this game for the last years – you don’t have to like the final product but please don’t question their skill or dedication to the game.
— THQ Nordic (@THQNordic) May 20, 2021
Inače, objavljene su i nove gameplay snimke Biomutanta, koje su otkrile da je “zbog razloga stabilnosti i performansi” Experiment 101 odlučio deaktivirati matičnu podršku za 4K rezoluciju u izdanju za PlayStation 5. Umjesto toga, igra će se izvoditi u 1080p rezoluciji u 60 fps-a, ali ne i od prvog dana, već naknadno.
S druge strane, Biomutant će raditi u dinamičnoj 4K rezoluciji u 60 fps-a na Xbox Series X konzoli, dok će ju Xbox Series S vrtiti u dinamičnoj 1440p rezoluciji u 30 fps-a.
Igra je već bila odgađana, što je trebalo značiti da će developer u potpunosti iskoristiti PS5 i Xbox Series X hardver. No, čini se da to nije slučaj, barem ne u potpunosti. Biomutant će ustvari biti PS4 igra koja se izvodi na PS5 putem backwards compatibilityja bez pravih next-gen poboljšanja. THQ Nordic je obećao da će podijeliti više informacija u vezi s tim u narednim tjednima, no za sada će se vlasnici PS5 konzole morati zadovoljiti s 1080p rezolucijom.
Biomutant stiže 25. svibnja i to na PC, PS4 i Xbox One, dok će se igra na PS5 i Xbox Series X/S izvoditi putem backwards compatibility opcije.