U moru raznoraznih hidden object igara kojih, čini se, u zadnje vrijeme ima sve više, isplivao je jedan naslov interesantnog imena koji zasada izgleda jako obećavajuće. Ono što ovaj naslov već u razvojnoj fazi čini zanimljivim je priča, ali i dizajn prostora i vremena u kojem se igra odvija.
Titanic – Unsolved Mystery poljskog developera PlayWaya ponudit će nam intrigantnu priču koja se odvija u bližoj nam budućnosti, u kojem je olupina Titanika pretvorena u muzej unutar velikog podvodnog akvarija. Glavni protagonist priče i ujedno lik s kojim ćemo igrati je mlada žena iz Engleske koja posjeti muzej jer želi vidjeti sobu u kojoj je boravila njena baka koja je poginula u nesreći na Titaniku. Kada dođe na mjesto događaja počinju se događati čudnovate i misteriozne stvari. Duh njene bake je traži za pomoć kako bi izmjenila tijek povijesti te pomogla nekolicini ljudi da se spase iz havarije Titanika. Zanimljivo je i da nas priča seli malo u 1912. godinu, a malo u sadašnjost što će sigurno utjecati na dinamičnost igre koja po svom žanru zapravo i ne može biti dinamična. Druga interesantna stvar je dizajn igre i prostora za koji su developeri uložili mnogo truda, pokušavajući vjerodostojno prikazati dizajn soba i kabina na Titaniku te davne 1912. godine, a s druge strane ubaciti i dašak modernih stilova, jer podsjetimo se, Titanik je u ovoj priči zapravo obnovljeni muzej na dnu mora.
Igra je najavljena za drugi kvartal ove godine i ostaje nam pričekati razvoj događaja te vidjeti hoće li zaista ova igra isplivati s dna mora hidden object igara.
Moramo spomenuti još i par riječi o developerima. PlayWay je mladi razvojni studio iz Poljske, a osnovao ga je legenda poljske gaming industrije Krzysztof Kostowski, zaslužan i za mnoge druge projekte, među kojima je i poznatiji playsoftware.
Leave a Comment