Ako je vjerovati Ubisoftu, Tom Clancy’s The Division bi u cjelosti trebala biti otvorena igra koja neće igračima ograničavati pristup pojedinim lokacijama shodno njihovom trenutnom levelu. Stoga igra neće imati ni loading screenove, što će omogućiti čistije i fluidnije iskustvo prilikom igranja.
Hamish Bode iz Ubisoft Massivea otkrio je ovu informaciju u jednom od novih intervjua. On je tom prilikom izjavio da u igri ne postoji lokacija koja nije dostupna već pri samom početku igre, što znači da uobičajena zaključanost u sličnim igrama koja obično ovisi o iskustvenom levelu igrača ovdje uopće neće biti prisutna. Naravno, bez određene doze iskustva i kvalitetnije opreme teško ćete doći do pojedinih lokacija, što opet znači da će igrači igru morati igrati na manje-više zacrtan način (u prijevodu, napredak kroz igru svakako će ovisiti o vještinama i opremljenosti igrača).
Tom Clancy’s The Division 8. ožujka dolazi na PS4, Xbox One i PC.
Leave a Comment