Dok pišem ovu vijest suzama topim tipkovnicu, jer je jedna igara kojoj sam se veselio na način na koji se dosta dugo nisan veselio, odgođena. Nadam se samo da me povećana vlaga u tipkovnici neće spriječiti da ovo otipkam do kraja.
InXile je odgodio ovaj naslov za kraj 2015. godine, a prvotno nam je trebao biti dostupan početkom iste. Navodno su razlog odgode dodatni radovi na Wasteland 2, koji je sad već pri kraju. Kad finaliziraju taj naslov, Torment ćeedobiti dodatne resurse za izradu.
Igra je oda kultnim naslovima u RPG žanru. Riječ je o naslovu izometričnog pogleda, a tematski bi trebao biti duhovni nasljednik kultnog Planescape: Torment. Za razliku od orginala, koji se odvijao u fantastičnom Dungeons & Dragons Planescape okruženju, “nastavak” će se odvijati u svijetu Numenere. Svijet Numenere je stvorio Monte Cook, koji je radio na Planescape projektima u Wizards of the Coast. Planescape je svijet koji je brojio mnoge paralelne svijetove, frakcije i jako maštovita čudovišta, a Torment: Tides of Numenera obećaje da će nastaviti tu tradiciju, samo podalje od intelektualnog vlasništva Wizards of the Coasta. Igru će vrtiti Unity engine, a kombinirat će prerenderirane pozadine sa 3D modelima, da bi čak i izgledom bio što vjerniji orginalu.
Igra će biti orijentirana na priču, interakcije sa svijetom i njegovim stanarima. Dostupne će nam biti 3 klase: warrior, wizard i rogue. Navodno ćemo te tri klase moći dodatno prilagoditi željenom načinu igranja.
Iako ne volim čuti vijesti o odgađanju naslova koje bih želio odigrati, nadam se da će dodatno vrijeme rezultirati kvalitetnijim naslovom. Igra je zasad najavljena za Windows, OS X i Linux operacijske sustave.
Leave a Comment