[UPDATE]Više bi nas iznenadilo da se igra pokazala kao neuspjeh. Angry Birds Space, koji je prije tri dana izašao za Android, PC, Mac i iOS skinut je (kupljen) preko 10 milijuna puta, kako javljaju iz Rovia. Igra je već zasjela na tron top-paid igara Appleovog App Stroea.
Što mislite, hoće li doći do brojke od 100 milijuna downloada?
Developerska tvrtka Rovio (koja stoji iza ljutih i ludih ptičurina koje nas opsjedaju već dvije godine) izjavila je da planiraju biti „puno veći“ od Disneya, megalomanskog carstva zabavnog sadržaja koje je vrijedno preko 24 milijarde dolara. Iako se na prvu može učiniti da je ova izjava čin luđaka, kada se malo bolje sagledaju stvari da se zaključiti da je takav cilj Rovia dosta realan. Pitate se kaka? Čitajte dalje.
U malo podrobniju analizu stanja upustio se autor sa stranice leviathyn.com, čije vam misli prenosimo na GoodGameu. Obje tvrtke posluju zabavnim sadržajima, a Disney ima i svoj gamerski odjel iz kojeg je jedna od važnijih igara bila Pure i malo što još dobroga, no činjenica unatoč tome jest da se natječu i za novac nas gamera. NPD grupa je objavila jučer da su non-retail igre (znači, igre koje se ne prodaju u fizičkom obliku) zaradile u zadnjem kvartalu prošle godine preko 3,3 milijarde dolara. A ta brojka dolazi samo iz prodaje u četiri zemlje, SAD, UK, Francuske i Njemačke.
Što se tiče drugih zemalja (u kojima se isto znatno troši), Kina je doživjela povećanje u prodaji aplikacija za 1126 posto. Najviše je prodavana igra „ inspirirana“ upravo Angry Birds naslovom, tj. njezina direktna kopija. Iako Rovio ne dobiva ništa od toga, važnija je činjenica da se mobilne i non-retail igre prodaju kao lude i u tom dijelu svijeta.
Peter Vesterbacka, jedan od glavnih ljudi u Roviu, imao je interview sa Business Insiderom gdje se osvrnuo na ove teme:
„Zynga je tvrka koja proizvodi igre. No, prestali smo gledati na sebe kao da se bavimo samo time. Prošle godine smo prodali 25 milijuna plišanih igračaka, čime je naša strategija da učinimo Angry Birds dostupnima svugdje sve konkretnija“.
Disney također računa na prodaju igračaka, s obzirom da Pixarovi Cars 2 vjerojatno nikad ne bi ugledali svjetlo dana da nije bilo igračaka. Angry Birds je krenuo i na televiziju sa uspostavljanjem ugovora sa dječjom televizijskom kućom Nickelodeon. Disney Channel se još uvijek, naravno, ne treba brinuti oko toga, no vjerojatno je i njima jasno da se na tom polju nešto sprema.
I tako je, kao šlag na tortu, jučer izdan Angry Birds Space čiji je izlazak popraćen na način koji nemaju ni mnogi veliki naslovi u Hollywoodu. Za igru koja košta svega 2 funte (u iPad izdanju, za iPhone je svega dolar) čini se nevjerojatno da se išta toliko veliko dogodilo. No, Rovio je uspostavio suradnju sa nikim drugim nego NASA-om sa ciljem da proslave izlazak ljutih ptičurina u svemiru upravo tamo – u svemiru. Kada uspijete srediti astronauta na Međunarodnoj Svemirskoj Stanici da nacrta lice praščića na balonu i ispuca plišanu igračku vjerojatno vam prođe bar malo kroz glavu da ste uspjeli i da ste veliki.
Rovio tu ne staje. U dogovoru sa finskim proizvođačima opreme za lunapark, Lappsetom, Angry Birds ekipa će uskoro uspostaviti svoje tematske parkove u Finskoj, UK, SAD i Kini. Ako se ovako nastavi, Rovio bi stvarno mogao postati prava prijetnja Disneyu. Osim ako ih Zynga ne kupi oboje jednog dana. U svakom slučaju, stari Walt se sigurno okreće u grobu.
Izvor:Leviathyn.com, BrutalGamer.com
Leave a Comment