Capcom postavlja visoke standarde za nadolazeći Street Fighter 6. Očito, izdavač želi da sve njihove igre budu veliki hitovi, međutim, pozicioniranjem ove igre kao fighting igre koja bi trebala privući još više ljudi i kao igre koja će se konstantno nadograđivati i poboljšavati, Capcom želi dosegnuti sa Street Fighterom višu razinu. Haruhiro Tsujimoto, predsjednik tvrtke, kaže da tim cilja na prodaju od 10 milijuna primjeraka, što bi ga lako stavilo ispred ostatka serijala.
U intervjuu za Famitsu, Tsujimoto kaže da je Capcom uspješno razvio druge ključne serijale poput Resident Evila i Monster Huntera, pri čemu s potonjim ciljaju čak na 20 milijuna primjeraka s obzirom da je postao popularan u Europi. “Street Fighter V već je prodan u više od 7 milijuna primjeraka, pa ako iskoristimo naše iskustvo u digitalnoj prodaji, trebali bismo biti u mogućnosti ciljati na 10 milijuna primjeraka s idućom igrom”, rekao je Tsujimoto te nastavio: “Zbog toga pokušavamo napraviti sve što nismo mogli sa Street Fighterom 6 – zbog toga smo tu gdje jesmo danas.”
Ako nova igra uspije preskočiti prodaju od 7 milijuna primjeraka ”petice”, postat će najprodavanija igra u serijalu. S obzirom na rast digitalnog tržišta posljednjih nekoliko godina, Tsujimoto izgleda uvjeren da će igra postići svoj cilj i da će se i nekoliko godina nakon izlaska nastaviti stabilno prodavati.
Street Fighter 6 izlazi 2. lipnja za PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC (Steam).