Najnovije istraživanje o gaming navikama Britanaca i Britanki potvrdilo je ono što mnogi koji već duže vremena prate gaming industriju znaju – igre više nisu ekskluzivna zabava za dječake koji se zatvaraju u svoje sobe i danonoćno ih igraju.
Prema zadnjem izvještaju istraživanja koje je naručio Internet Advertising Bureau UK, žene se pretekle muškarce što se tiče igranja igara i čine 52% igraće populacije. Prije tri godine činile su 49 posto igraće populacije u Velikoj Britaniji, a trenutni podatci su zasnovani na istraživanju tržišta u zandjih šest mjeseci. Ovakav porast je, prema izvještaju, posljedica porasta gamerica u dobi od 25 do 44 godine koje preuzimaju besplatne igre na svojim smartphoneima. U anketi koja je obuhvatila 4000 indvidua, polovica žena u ovoj dobnoj skupini navodi puzzle, trivia i word igre kao svoj najdraži žanr.
”Internet i mobilni uređaji promijenili su tržište video-igara zauvijek” – rekao je Steve Chester, jedan od voditelja istraživanja. ‘‘Srušene su barijere što se tiče pristupačnosti gaming proizvoda, sada su igre dostupnije svima čime su se proširio spektar potencijalne publike. Prije se moralo kupiti skupu konzolu i skupe igre kako bi se dobilo pristojno igraće iskustvo, a sada se mogu skinuti besplatno mnoge aplikacije” – nastavio je Chester.
Stereotip oko gamerica čiji porast mnogi opravdavaju s time da žene vole isključivo casual igre također je izazvan s ovim novim podacima. Naime, 47% gamerica je odigralo najmanje jednu igru na disku u zadnjih šest mjeseci, 68% njih igra online igre, dok se 56% ispitanih gamerica igra na konzolama.
Prosječni britanac/ka troši šest sati tjedno na igranje, i to na prosječno tri različite platforme. Usto, studija pokazuje da je sve više ljudi iznad 44 godine koji igraju igre češće i dulje nego djeca i tinejdžeri. Preko polovice ljudi starosti između 44 i 54 godine igrali su igru u zadnjih šest mjeseci, kao i 44 posto ljudi između 55 i 64 godine, i trećina (32%) ljudi između 65 i 74 godine.
Aplikacije su najpopularniji format igara (igra ih 55 posto online populacije), nakon njih slijede online igre (48 posto) a tek tada igre na disku (40 posto). Naravno, smartphone uređaji su najpopularniji uređaj za igranje igara, kojeg je navelo 54 posto ispitanika, nakon čega su se poslagali računala (51%), konzole (45 %) i tableti (44%).
Besplatne mobilne igre su glavni razlog takve popularnosti, budući da je 61% igara koji se izdaju za mobitele besplatno. Konzole i dalje vode u kontekstu igara koje se najduže igraju (30 posto igara koje se najduže igraju su konzolaške, dok je njih 21% na smartphoneima).
Leave a Comment