U nedavnom intervjuu za francuske novine Le Monde, šef Ubisoftovog kreativnog odjela Serge Hascoët otkrio je kako bi rado odbacio tradicionalnu linearnu narativnu strukturu igara u cilju pružanja znatno veće slobode prilikom igranja.
Hascoët je za Le Monde izjavio kako smatra da bi igrači trebali imati više slobode pri igranju kako bi u igri uživali na način koji im najviše odgovara.
“Zainteresiran sam za kreiranje svjetova koji će podjednako biti interesantni i meni i drugima. Ukoliko se radnja moje igre odvija u San Franciscu (npr. Watch_Dogs 2), želim da se čak i moja majka zabavi igrajući igru, vozeći gliser, helikopter, automobil..Moramo biti u mogućnosti upoznati interesantne likove također, koji će se razlikovati po svojoj profesiji. Neki će biti privatni detektivi, drugi će biti asasini, hakeri, lovci..Svaka od ovih profesija stiže i s pratećim problemima i prednostima, što te likove čini još realnijim“, izjavio je Hascoët, uputivši potom i komentar vezan za animacije u igri: “Tijekom custecena u većini slučajeva ne mogu činiti što želim, što igre čini prilično ogranienim iskustvom. Ne želim samo jednu priču u igri, želim da ih tisuću, da svaki lik u igri ima svoju priču, da mogu s njim porazgovarati ukoliko želim čuti tu njegovu priču.”
Naravno, ovo je samo komentar jednog od Ubisoftovih značajnijih “igrača” i ne znači da će se Ubisoft odmah preorijentirati na razvoj ovakvih igara, no u svakom slučaju, činjenica da se unutar Ubisofta već razmatra o promjenama mogla bi u budućnosti rezultirati nekim takvim igraćim iskustvima. Do tada, ipak ćemo se morati družiti s igrama koje imaju jaku i konkretnu narativnu strukturu.
Leave a Comment