Novi komentari šefa Ubisofta Yvesa Guillemota sugeriraju da će ovaj izdavač u budućnosti prodavati PlayStation i Xbox igre po cijeni od 70€. To je cijena koju su već prihvatili mnogi izdavači, kao što su Sony, Take-Two, Activision Blizzard i Gearbox.
Govoreći za Axios o budućoj cjenovnoj strategiji, Guillemot je otkrio da će nadolazeća piratska avantura Skull and Bones biti prva igra koja će biti dostupna po cijeni od 70€ je, dok će njena PC verzija koštati 60 €. Šef Ubisoffa je također potvrdio kako će neke Ubisoftove igre imati istu cijenu kao i igre koje će izdati konkurencija, a to se tiče novih velikih AAA naslova.
Ubisoft je također odlučio drugačije postupiti na razvoju svojih igara. Točnije, fokus će biti stavljen na publiku, kako bi se osiguralo da je svaka igra usklađena s ciljanom publikom, umjesto da pokušava zadovoljiti vrlo široku, nespecifičnu publiku.
Fawzi Mesmar, potpredsjednik Ubiosftovog uredništva, dao je intervju za IGN u kojem je istaknuo da će se kod donošenja odluka oko jedne igre ići do kraja. Na pitanje je li Assassin’s Creed Mirage primjer ovoga pristupa, Mesmar je potvrdio da je serijal dio te strategije: „Postoji mnogo različitih tipova igrača koji bi mogli uživati u Assassin’s Creedu i mi se fokusiramo na sve njih, umjesto da napravimo jednu igru koja bi trebala poslužiti svakom potencijalnom obožavatelju Assassin’s Creeda. Dakle, za ljude koji se žele vratiti korijenima, mi radimo igru za njih. Postoji mnogo različitih vrsta elemenata za koje se brinemo. I to također predstavlja primjer uredničke vizije koju smo postavili, u kojoj ne radimo jednu igru za svakoga, već pravimo igru za širu i fokusiranu publiku.“
Mesmar je dalje rekao da će kontinuirane inovacije pomoći u stvaranju tog osjećaja dobro provedenog vremena: „Svaki Ubisoftov projekt će promatrati te aspekte i pokušavati razlikovati, pružiti dubinu i pružiti više standarde kvalitete, kao i pružiti nove načine na koje se igrači mogu povezati, komunicirati i izraziti se.“