Kako je opisano u novom Ubisoftovom blogu, Ubisoftov mali tim za istraživanje i razvoj već neko vrijeme radi na NEO NPC projektu, koristeći Nvidijinu Audio2Face tehnologiju koja omogućuje sinkronizaciju animacije lica s glasovnim prikazom i Inworldovim LLM-om.
Guillemette Picard, potpredsjednica proizvodne tehnologije u Ubisoftu, istaknula je da NPC-ove stvaraju stvarni pisci, a ne umjetna inteligencija, kako bi oblikovali njihov karakter, pozadinsku priču i osobine. Iako je model obučen za improvizaciju dijaloga, on ima svoja ograničenja i programeri ga uvijek mogu prilagoditi. Stoga je njegova glavna zadaća više oponašanje specifičnog lika kojeg je stvorio pravi pisac, a ne stvaranje dosadnih odgovora izvan konteksta.
Ubisoft također ima mnogo filtera za sprječavanje toksičnosti i neprikladnih riječi: “Važno je napomenuti da ovi likovi nemaju autonomiju. Oni su tu da igraju ulogu u priči. Imaju svoj narativni luk”, istaknula je redateljica naracije Virginie Mosser. “Autentičnost” je ključna riječ koju kompanija često ističe kada govori o NEO NPC-u, ističući da bi projekt trebao pomoći u stvaranju “pravih” razgovora.
NEO NPC je trenutno prototip, što znači da Ubisoft nema planove za njegovu implementaciju u svoju ponudu u bliskoj budućnosti. Tvrtka ističe da je njen krajnji cilj “zadržati ga kao fleksibilan alat, koristan kako za manje Ubisoftove projekte tako i za AAA igre.”
Izvršni direktor Ubisofta Yves Guillemot također je istaknuo da je GenAI samo nova tehnologija koja bi mogla pomoći programerima igara u stvaranju novih iskustava. Stoga, tvrtka trenutno provodi testiranja i eksperimente kako bi istražila njegove mogućnosti.