Nakon godina i godina nagađanja, tijekom nedavno završenog E3 sajma potvrđeno je da Ubisoft Massive radi na Avatar igri, koja će koristiti novu verziju Snowdrop enginea. Radi se o potpuno imerzivnom svijetu u kojem će biljke i NPC-i prirodno reagirati na događaje koji okružuju Pandoru.
IGN je nedavno podijelio novi video i intervju s developerima igre. Iako nije prikazan novi sadržaj, bilo je riječi o promjenama koje će se implementirati u Snowdrop engine, upotrebi ray-tracinga i drugim dodacima koji će ovaj naslov učiniti jednim od najspektakularnijih na novoj generaciji. Alice Rendell, vodeća dizajnerica narativa, komentirala na reakciju NPC-a u ovom svijetu, otkrivši nekoliko zanimljivih detalja.
Naime, različite aktivnosti koje NPC-i mogu raditi u svijetu i različite animacije koje imaju mogu učiniti da svijet izgleda stvarno živ. Dakle, sa igrom Avatar: Frontiers of Pandora željeli su ići korak dalje i stvoriti sustav u kojem NPC-i razumiju stanje svijeta, na primjer vrijeme, napredovanje igrača ili doba dana.
Za velika stvorenja, kad su tihi, očito bi šetali oko drveća i sličnih stvari. Ali kad pobjegnu ili vas napadnu ili što već, proći će kroz bambus i drugu vegetaciju i potpuno je uništitim, nakon čega ćemo moći vidjeti sve te učinke koji NPC-jevi imaju na okoliš, a isto važi i za nas same.
Prednost Snowdrop enginea je što se može nositi s prilično složenim shaderima. Kako bi dodali život vegetaciji Pandore, autori igre su stvorili mnogo interaktivnih shadera na koje igrač može utjecati, od simulacija i interakcija vjetra u stvarnom vremenu, do inteligentnih biljaka koje reagiraju na njihovu prisutnost.
Bez sumnje, Avatar: Frontiers of Pandora zvuči kao vrlo ambiciozna igra koja se razvija godinama. Nadamo se da će ove promjene Snowdrop enginea biti iskorištene i u Star Wars igri na kojoj Ubisoft Massive također radi.
Avatar: Frontiers of Pandora dolazi na PS5, Xbox Series X/S i PC, a u prodaji će se pojaviti nekada tijekom 2022. godine.