Nije tajna da je Ubisoft htio podići prašinu sa Assasin’s Creedom 3. I dok je tema Američke revolucije pobudila zanimanje mnogih koji dosada nisu igrali serijal, to ipak nije bilo dovoljno, budući da će ovaj izdavača krenuti u još veću marketinšku kampanju. A sa velikim marketinškim kampanjama se troše i veliki novci.
„Assassin’s Creed III je kulminacija trogodišnjeg rada naše momčadi i želimo napraviti predstavljanje iste javnosti što boljim“ rekao je brand menager Matt Brenson za MCV. „Naš trošak za marketing prelazi iznos od 4 milijuna funti, što je dosad najveći iznos potrošen za jednu Asassin’s Creed igru“ – nastavio je Brenson.
Očito sve dobre ocjene i uspjeh prijašnjih nastavaka nisu dovoljni. A dok se Sony muči za marketinškim kampanjama za svoje igre i sve manje ulaže u taj dio svoje tvrtke, Ubisoft očito očekuje i želi višu prodaju i popularnost igre nego ikada do sada. Kampanja počinje početkom studenoga i biti će prvenstveno fokusirana na Veliku Britaniju. Kakav će biti konačni rezultat, ostaje da vidimo.
Leave a Comment