Ubisoft sa svojim manje poznatim studiom u Torontu želi ponoviti uspjeh koji je ostvario sa ogrankom u Montrealu, jednim od najvećih u svijetu sa oko 2100 zaposlenika, koji je odgovoran za serijale poput Assassin’s Creeda, Prince of Persia i Tom Clancy’s Splinter Cell. U svrhu toga planiraju uložiti oko 505 milijuna dolara u ogranak u Torontu, te učetverostručiti broj zaposlenika na preko 800 ljudi.
Osnovan 2009., Toronto studio trenutno radi na novim nastavcima Splinter Cella i Rainbow Sixa. U navedenom studiu je zaposleno oko 210 programera i dizajnera, a spomenuto proširenje na više od 800 bi se trebalo dogoditi u idućih deset godina. Isti način kako je prije petnaest godina pomogao razvitku ogranka u Montrealu sa veteranima iz Pariza je primjenjen i ovdje ako su mnogi zaposlenici iz Montreala – među kojima i Jade Raymond – prešli u Toronto kako bi se studio ojačao sa iskusnim ljudima koji će biti mentori mlađim zaposlenicima. Ubisoftov pothvat je također financijski potpomognut od vlade u Ontariju s 266 milijuna dolara kroz deset godina, što je počelo upravo sa osnivanjem ogranka u Torontu.
Mnogi veliki izdavači i studiji također imaju ogranke u Torontu kao što su Zynga, Rockstar, Disney Interactive Studios i Capcom, a tamo se nalaze i neki nezavisni studiji poput Capybara Games i DrinkBox Studios.
Izvor: Gamasutra
Leave a Comment