Iako Ubisoft nije ostvario najbolje rezultate posljednjih godina, tvrtka je i dalje cijenjena po svojoj stručnosti u kreiranju igara otvorenog svijeta. Nakon nedavnog izdanja Skull and Bonesa, koje nije dobro prošlo, izdavač vjeruje u sposobnost svog povratka. Isto tako, najnoviji Assassin’s Creed Shadows kao i Star Was Outlaws nisu najbolje primljeni pa se postavlja pitanje u kojem smjeru zapravo ide ovaj izdavač.
Ubisoft je nedavno objavio svoje financijsko izvješće za ovu fiskalnu godinu, koje otkriva detalje o nedavnim izdanjima studija, uključujući igru Skull and Bones. Tvrtka ističe da je njezin primarni cilj ponovno raditi igre otvorenog svijeta i da su im upravo ovakve igre donijele 25 milijardi eura, s predviđenim daljnjim rastom. Naime, Ubisoft planira iskoristiti ovo tržište putem svojih vodećih franšiza.
Izdavač će se osloniti na franšize kao što su Assassin’s Creed, Far Cry, The Division, Ghost Recon i Star Wars kako bi dominirao žanrom otvorenog svijeta. Vjeruje da će igre poput Star Wars Outlawsa i Assassin’s Creed Shadowsa ponovno postaviti standarde u tom žanru.
Danas se Ubisoftov otvoreni svijet često koristi kao negativan pojam zbog raznih kritika prema studiju jer recikliraju sadržaj i ideje u različitim franšizama, uvođenju monotonih mapa, itd. Dapače, izdavač će morati riješiti ove probleme kako bi unaprijedio svoje igre. Što će na kraju biti od svega toga, vidjet ćemo kada izađu ostale igre koje su imali u planu.