Usprkos činjenici da zadnji UE4 tech demo izgleda zapanjujuće, mnogi su bili razočarani kada su uočili razliku između GDC 2013 trailera Elementala i zadnje verzije. Globalno osvjetljenje se nigdje nije primijetilo, nešto što je imalo velik značaj za vizuale demoa. Kao rezultat nekoliko igrača je zaključilo da je UE4 zapravo korak unazad. Kako bi smirio strasti, voditelj Epicove ekipe za renderiranje odlučio je razjasniti neke stvari.
Po njegovim riječima UE4 podržava različite razine opcija za osvjetljenje, što znači da će developeri moći koristiti ili potpuno dinamčko osvjetljenje ili unaprijed izračunato osvjetljenje. Prva metoda pruža maksimalnu interaktivnost i fleksibilnost u dizajnu, a druga više odgovara onima koji traže maksimalnu kvalitetu i performanse.
Što se tiče izostanka globalnog osvjetljenja iz zadnjeg tech demoa za Elemental, u Epicu trenutno još nisu smislili riješenje kojim će se zasigurno pozabaviti u bliskoj budućnosti. To znači da je UE4 bio izmjenjen ili da GI scene iz GDC 2013 tech demoa nisu imale potpuno dinamična svjetla.
Zaposlenik iz Epica također je nadodao da Infiltrator demo koristi unaprijed izračunato osvjetljenje koje je oslobodilo mnogo procesorske snage.
Leave a Comment