Digital Foundry objavio je novi video u kojem uspoređuje performanse DOOM Eternala na Xbox Series X i PS5 konzolama nakon što je nedavno stiglo next-gen ažuriranje. Ovo ažuriranje, koje je sada dostupno, uključuje ray tracing opciju, koja je igru u vizualnom smislu odvela mnogo dalje od očekivanog. Prema stručnjacima iz Digital Foundryja, ray tracing uključuje rukovanje svjetlom i refleksijama koje mogu biti doista zapanjujuće.
U objavljenom videozapisu prikazana je općenita usporedba izvedbe DOOM Eternala na PC-u i na Xbox Series X i PS5 konzolama, pokazujući sjajan rad razvojnog tima s ovom zakrpom, posebno za ono što može učiniti na PC-u. U refleksijama i osvjetljenju, teksturama i izvedbama općenito, ono što DOOM Eternal može učiniti na PC-u prilično je nevjerojatno.
Kako je izvijestio Digital Foundry, s obzirom na izvedbu DOOM Eternala na Xbox Series X i PS5, čini se da obje konzole nude prilično slično iskustvo, budući da su manje-više na istoj razini prosječne PC konfiguracije. To je zasigurno zato što, iako konzole sljedeće generacije imaju veliku snagu, imaju i ograničenja koja utječu na izvedbu igre na najvećim zahtjevima.
Za refleksije, programeri su se potrudili razlikovati materijale u smislu kvalitete refleksija koje mogu dati, što nudi nevjerojatan rezultat koji će ispuniti gameplay iskustvo. Toliko je pažnje uloženo u odsjaje da možete vidjeti čestice svog oružja kako se odbijaju kad pucate.