Teško je zamisliti Darksiders kao bilo što osim single-player naslova, no glavni dizajner oba dijela Haydn Dalton otkrio je da su u Vigil Gamesu izvorno htjeli napraviti co-op igru za četiri igrača.
Dalton je objasnio da bez obzira što su htjeli multiplayer element, realno gledajući nisu imali konzolaškog iskustva i to je bio potpuno novi žanr za njih. Tako su odabrali manje riskantan put. Sa drugim dijelom razmišljali su da uvrste neki oblik co-opa, ali je i dalje to bilo vrlo riskantno. Osim toga, igračima se svidjelo što su učinili s prvom igrom i nisu im željeli to oduzeti.
Ideja o kooperativnom igranju za četiri igrača i dalje privlači ekipu iz Vigila, te ne smatraju da ima nekog tko voli Darksiderse, a ne sviđa mu se ideja da širi destrukciju sa tri prijatelja.
U slučaju co-op igranja, zagonetke bi morale biti drastično izmjenjene, zato što su dizajnirane sa mišlju o jednom igraču. Kooperativne zagonetke bi bile posve novi izazov za ekipu, te na koji način bi igra funkcionirala ako netko odluči igrati samostalno.
I sami smo prilično impresionirani svime što je do sada otkriveno o Darksidersu II, a igru ćemo moći odigrati već tijekom idućeg mjeseca na Xboxu 360, PlayStationu 3 i PC-u, te nešto kasnije na Wii U.
Leave a Comment