Call of Duty franšiza je ogromna. U posljednjih 9 godina izašlo je isto toliko punokrvnih COD igara + nekolicina spin-off naslova. Svaki nastavak je veći, bolji i popularniji. Deseci milijuna gamera (ovaca?) svake godine kupuju novi COD naslov i uživaju u online igranju. Activision je presretan što ima toliku kravu muzaru i muže ju do besvijesti. Nažalost COD je primjer serijala koji svoj uspjeh duguje masovnoj propagandi. Zahvaljujući brojnim PR spinovima Modern Warfare 3 je u 16 dana uspio zaraditi milijardu dolara! Svi nastavci iz serijala uspjeli su se prodati u nevjerojatnih 100 + milijuna primjeraka.
Nikada u životu nije dobro stavljati jaja u istu košaru, a Activision upravo to radi. Naime, trenutno 6 developera radi na COD igrama! Raven Software, Infhttps://www.goodgame.hr/wp-admin/media-upload.php?post_id=25198&TB_iframe=1inity Ward, Treyarch, Sledgehammer Games, Beachhead Studio i Neversoft obustavili su razvoj ostalih igara i primarno su fokusirani na izradi Call of Duty igara.
Novac je prokletstvo. Koliko god ga skupili, uvijek bi htjeli imati više. Nijedan iznos nam nije dovoljan i mislimo kako bi s većom zaradom bili zadovoljniji i sretniji u životu. Mnogobrojne korporacije nisu zadovoljne sa svojim profitom i htjele bi ga konstantno maksimizirati. Prije 30-tak godina industrija videoigara tek je bila u nastajanju i mnoge tvrtke su započinjale svoje prve korake. Bilo je to doba velike kreativnosti, talentiranih pojedinaca i malih developerskih timova. Sve je bilo drugačije negoli danas. Igre su bile jednostavnije, zabavnije i istinski smo uživali u njima. 1979. godine u SAD-u je osnovana mala kompanija zvana Activision. Osnovna djelatnost joj je bila izrada inovativnih igara za popularnu Atari 2600 konzolu. Tijekom godina Activision je izdavao mnogobrojne hitove i bilo nam je lijepo igrati njihove igre.
Godine su prolazile. Mnogi serijali su napredovali i evoluirali. Poneke kompanije su se izdigle od ostalih i postale su giganti. Morski psi su pojeli ribice. Prilično ironično s obzirom na to da su i oni nekada bile sitne ribe. Početkom 1990-tih bilo je loše vrijeme za Activision. Srećom, kraj 1990-tih i početak novoga milenija je bilo zlatno razdoblje. Gameri su uživali u njihovim kreacijama i samo je nebo bilo granica. Nažalost razvitak industrije videoigara ima i negativne strane. Brojni developeri su se polakomili i počeli musti svoje najpoznatije franšize. Hrpa lijenih portova, reizdanja, remakeova, rebootova je postala svakodnevica. Promjena je zahvatila Activision. Tijekom godina smjer i vizija su se promijenile. Jedino što je postalo važno bilo je velika pohlepa za profitom, mužnja franšiza do besvijesti (Tony Hawk, Guitar Hero, Spider-Man i Call of Duty serijali) i izdavanje brojnih igara nekvalitetnih naslova.
Ovih dana su nas iznenadili s novom objavom. Naime, objavili su kako će Activision Leeds biti zadužen za izradu prijenosnih i iOS Call of Duty igara. Studio je osnovan u studenome 2011. godine i u bliskoj budućnosti bi mogli očekivati njihove prve COD naslove. Velika je prednost imati više studija koji rade na određenoj franšizi, vrijeme izrade igara se smanjuje, troškovi su niži i assetse je moguće reciklirati. Jedina stvar koja nas trenutno zanima je odgovor na pitanje: “Koja je granica rasta COD franšize rasti i kada će se dogoditi veliki pad?”
Leave a Comment