Nickelodeon i Activision Publishing (dio Activision Blizzarda) došli su do višegodišnjeg poslovnog dogovora za razvijanje i izdavanje video igara temeljenih na liku i djelu poznatih Nindža Kornjača. Kao posljedica najnovije poslovne suradnje, Activision ima globalna prava za razvoj interaktivnih igara pod imenom Teenage Mutant Ninja Turtles i korištenje svih ostalih aspekata franšize pri njihovoj izradi.
“Activision je vodeća tvrtka u gaming industriji i počašćeni smo što su oni postali naši partneri pri izradi novih igara iz Teenage Mutant Ninja Turtles franšize. Uvjereni smo da će buduće igre pružiti akcijom napunjen sadržaj, interaktivne okoliše i da će obuhvatiti bit, ton i sve druge uzbudljive elemente omiljenih najpoznatijih kornjača na planetu”– rekla je Sherice Torres iz Nickelodeona. Kurt Niederloh, potpredsjednik Activision Publishing rekao je “da su fanovi nindža kornjača specifični, jer su dio raznih generacija i uistinu su strastveni. Poštujemo njihovu strast i ljubav i radujemo se suradnji s Nickelodeonom pri stvaranju igara kojima će svi biti zadovoljni”.
Nickelodeonov najnoviji crtić Teenage Mutant Ninja Turtles premijerno je prikazan 29.rujna prošle godine i postao je instant hit, sa preko 12 milijuna gledatelja po epizodi. Ovaj serijal koji je, kako kažu, duhovitiji i življi od prijašnjih inkarnacija popularnih kornjača, i dalje se emitira svake subote na Nickelodeonu.
Franšiza Nindža Kornjača ima zanimljivu povijest, kvalitetnije ozbiljne priče i reinkarnacije, no svi ih ponajviše vole zbog starog serijala čije stihove iz uvodne špice mnogi i danas znaju napamet. Bilo je i par stvarno dobrih igara, čudnih filmova, loših igara, ali i dalje se svi proizvodi drže na višem dijelu ljestvice i poprilično su uspješni. Ne sumnjamo da će i nove igre dobiti veliku pozornost, no kako će na kraju spasti ostaje nam da vidimo sredinom godine kad bi trebala izaći prva od planirane tri igre.
Leave a Comment