Gil je prokletstvo. Koliko god gila skupili uvijek bi htjeli imati više. Nijedan iznos nam nije dovoljan i mislimo kako bi s većom gilskom zaradom bili zadovoljniji i sretniji u životu. Mnogobrojne korporacije nisu zadovoljne sa svojim profitom i htjele bi ga konstantno maksimizirati. Prije 30-tak godina industrija videoigara tek je bila u nastajanju i mnoge tvrtke su započinjale svoje prve korake. Bilo je to doba velike kreativnosti, talentiranih pojedinaca i malih developerskih timova. Sve je bilo drugačije negoli danas. Igre su bile jednostavnije, zabavnije i istinski smo uživali u njima. U rujnu 1983. godine u Yokohami je osnovana mala japanska kompanija zvana Squaresoft. Osnovna djelatnost joj je bila izrada igara za popularna japanska mikro računala. Prve 4 godine Squarea su obilježene s izdavanjem loših igara i katastrofalnom financijskom situacijom. 1987. godine Squaresoft se našao na rubu bankrota. Srećom jedan mladi Japanac imao je ideju. Odlučio je šefovima predstaviti svoju viziju RPG igre. Njegovo ime je Hironobu Sakaguchi, a igra se zove Final Fantasy. Mnogo se pitaju zbog čega je u nazivu posljednja fantazija, a stvar je u sljedećem: da kojim slučajem FF nije uspio bio bi posljednja Squaresoftova igra. Prosinac 1987. godine bio je značajan za japanske vlasnike Famicoma. Rođena legenda i ostalo je povijest…
Godine su prolazile. Mnogi serijali su napredovali i evoluirali. Poneke kompanije su se izdigle od ostalih i postale su giganti. Morski psi su pojeli ribice. Prilično ironično s obzirom na to da su i oni nekada bile sitne ribe. JRPG žanr je je rastao i stjecao popularnost diljem svijeta. Squaresoft je izdavao sve bolje i bolje igre. Gameri su uživali u njihovim kreacijama i samo je nebo bilo granica. Nažalost razvitak industrije videoigara ima i negativne strane. Brojni developeri su se polakomili i počeli musti svoje najpoznatije franšize. Hrpa lijenih portova, reizdanja, remakeova, rebootova je postala svakodnevica.
Square Enix je poznat po svojim brojnim reizdanjima Final Fantasy igara. U posljednjih 10-tak godina brojne FF igre su portane za različite konzole i teško je uopće napamet nabrojiti koliko je reizdanih igara izašlo. Po drugi puta vlasnici PC-a će moći kupiti i igrati FF VII. Igra je zapravo poboljšana verzija PC porta koji je izašao 1998 godine i bio je port PlayStation verzije. Minimalna konfiguracija iznosi: Microsoft Windows XP/Vista/7 (32/64-bit), 2 GHz Processor ili brži, 1 GB RAM-a, DirectX 9 kompatibilna grafička kartica. Najveće novosti u igri će biti 36 achievmenta, online profili, cloud saving i Character Booster item. Final Fantasy VII će biti dostupan ekskluzivno na Square Enix Storeu po zasad neutvrđenoj cijeni. Sedmi nastavak je najpopularnija FF igra i originalno je izašao 1997. godine. Za razliku od mnogih starijih Final Fantasy igara sedmica je portana samo 2 puta (PC port i PSN port) i od proljeća 2000. godine postoje glasine o mogućem remakeu. Kupnju igre vam možemo preporučiti jedino ako je niste igrali, a ako imate PlayStation 3, PlayStation 2 ili PlayStation tada vam je isplativije kupiti originalnu verziju negoli ovaj PC port. Pitamo se samo što nam budućnost donosi i koliko će u idućih 10-tak godina izaći Final Fantasy portova.
Dragi čitatelji nakon ovoga podužeg uvoda sigurno ste osjetili deja vu osjećaj. U pravu ste, FF VII je na PC stigao 14. kolovoza 2012. godine. Pitate se zašto ponavljamo ovu vijest? Stvar je prilično jednostavna, tijekom ove godine japanski igrači će prvi puta moči uživati u PC verziji Final Fantasy VII International igre. Kao što je poznato PC gaming u Japanu je prilično nerazvijen, ipak veća zarada leži u izradi igara za konzole (pogotovo za prijenosne, a u novije doba se isplati raditi i socijalne Final Fantasy naslove), pa te davne 1998. godine Eidosu nije bilo isplatilo raditi PC port. Srećom 15 godina kasnije, povijesna nepravda će napokon biti ispravljena.
Leave a Comment