Još jedan udarac za Nintendo kojem u zadnje vrijeme uistinu ne cvjetaju ruže. EA je službeno potvrdio da 15 igara koje su trenutno u razvoju unutar ovog izdavačkog giganta, a pogonjene su zadnjom inačicom Frostbite grafičkog enginea neće doći na Wii U. Razlozi su nekompatibilnost grafičkog enginea s hardverskim mogućnostima Nintendove konzole.
Tehnički direktor DICE-a Johan Andersson je objasnio putem Twittera da su s Frostbite 2 engineom imali loše performanse na Wii U i zbog toga su odlučili da neće ulagati daljnje napore kako bi nasljednika “nagovorili” da radi na Nintendovoj perjanici. Dodatno je pojasnio:
Frostbite 3 nismo nikada zavrtili na Wii U. No testovi koje smo odradili s Frostbite 2 engineom su bili daleko od zadovoljavajućih i odlučili smo ne ići tim putem…
Dodatno je stigla potvrda o nekim igrama koje će pogoniti Frostbine 3 grafički engine. EA Tehnički direktor za Frostbite engine Stefan Bober je potvrdio da Battlefield 4, Mass Effect 4, Dragon Age 3, Army of Two: The Devil’s Cartel (FB2), Need For Speed 2013 i još nenajavljene Star Wars igre iz DICE i Visceral radionica. Treba naglasiti da neke od ovih igara izlaze za PS3 i X360 kao i nove generacije konzola.
Nakon Electronic Artsa koji je iznio svoje konkretne razloge zašto ne želi nastaviti s podrškom za Wii U (barem što se Frostbite igara tiče) i kreatori popularnog Just Cause serijala su isto odlučili podijeliti svoje nezadovoljstvo s očima i ušima javnosti.
Osnivač Avalanche Studiosa (trenutno rade open world Mad Max igru i vjerojatno Just Cause 3) Christofer Sundberg je u razgovoru za Norveški Pressfire okrivio sam Nintendo za mali broj Wii U igara, izjavivši da je su tvrtka s kojom je užasno teško komunicirati te da snose kompletnu krivnju za situaciju u kojoj se nalaze. Iako nigdje nije spominjao hardverske mogućnosti ili nemogućnosti, dodao je:
Imali smo par development kitova koji su na kraju dana samo skupljali prašinu, što je tužno moram priznati. Imali smo najbolju volju da napravimo nešto jer smatramo da je Wii U cool platforma, no nažalost ne ovisi sve o nama. Naša želja i cilj su i dalje da pokušamo približiti naše igre što široj publici i u svrhu tog cilja radimo sve što je u našoj moći.
Na žalost svih gamera (osim fanboysa) sve ovo ne miriše na dobro, third-party developeri su prvi koji napuštaju brod koji tone (Sega Dreamcast nas je to naučila). Osobno se nadam da će Nintendo uložiti dodatne napore da se izvuče iz ove očigledne krize. Možda je vrijeme da se Zelda i Mario napokon ukažu. Tko zna, možda nas E3 ipak iznenadi.
Izvor: NeoGAF.
Leave a Comment