Shigeru Miyamoto izjavio je da će se Pikmin 3 za Wii U vratiti korijenima strateške igre koja će nalikovati više na original nego na drugi dio serijala. Miyamoto je priznao da se nije u potpunosti složio sa odlukom da se sa Pikminom 2 kreira igra manje stresna za igrača u kojoj je nedostajalo vremensko ograničenje prisutno u originalu sa GameCubea.
Na pitanje da li je njegova ekipa morala donijeti neke važne odluke u vezi smjera razvoja Pikmina prije nego je počeo rad na igri Miyamoto je odgovorio da je to nešto što su zapravo svi članovi ekipe morali diskutirati kada su raspravljali o razvoju Pikmina 3. Prvo su gledajući na prvi dio Pikmina primjetili da igra nije bila baš lagana za igranje i s vremenom su igrači vjerojatno bili pod stresom.
Glavni cilj kod Pikmina 2 bio je riješiti se stresa kod igranja što je više moguće, kako bi bio vrlo user-friendly. Sa Pikminom 3 Miyamoto se želi vratiti korijenima, te je naglasio da kada su počeli raditi na igri okupio je glavne članove koji su radili na Pikminu 2 i razgovarali o važnosti vraćanja originalu. Bolje rečeno, pola posla Miyamotu je bilo uvjeravanje ekipe da shvati što želi napraviti, te da se slože s tom idejom.
Nintendo je u prosincu prošle godine objavio vijest o odgađanju igre za proljeće 2013. godine.
Leave a Comment