Prije nekoliko dana objavili smo vijest o The Evil Within igri, a danas vam donosimo nove informacije do kojih smo došli zahvaljujući japanskome ogranku Bethesde. Igra će u Japanu izaći pod nazivom Psychobreak, a posebno je zanimljivo što će Mikami kao grafički pokretač koristiti modificirani id Tech 5 engine.
Radnja će se vrtjeti oko detektiva Sebastiana koji se igrom slučaja sukobljava s nadnaravnim silama. Name, glavni lik i njegov partner zatekli su se na čudnovatom mjestu zločina. Iznenadio ih je napad nepoznate sile, te ubrzo Sebastian gubi svijest. Buđenje mu donosi novi šok – otkriva kako se nalazi u svijetu u kojemu čudovišta slobodno lutaju uokolo. Jedino što mu je preostalo je borba te pokušaj preživljavanja. U ovome svijetu smrti i ludila Sebastian se mora suočiti sa svojim najdubljim strahovima. Igrači će tijekom prelaska postupno otkrivati misteriju povezanu sa zlom silom.
Psychobrek (The Evil Within) ima nekoliko ključnih karakteristika za koje vjerujemo kako će biti privlačne ljubiteljima survival horror žanra.
Povratak iskonskoga survival horrora: Survival horror žanr videoigara se vraća u velikome stilu. Shinji Mikami će se potruditi u svome naumu dostavljanja najstrašnije horror priče ikada ispričane. Igrači će morati preživjeti u brutalnome svijetu – resursi će biti itekako ograničeni, a gameplay iskustvo će biti kombinacija akcije i čistoga horrora. Igranje Psychobreaka će biti iznimno opasno za naše živce i mentalno zdravlje.
Brutalne zamke i neprijatelji sa zagonetkama: Lokacije će biti ispunjene brojnim neprijateljima i zamkama koje će u većini slučajeva biti potrebno izbjegavati. Nepažljivi igrači će svako malo umirati, a pažljivim promatranjem okoline i dobrom taktikom smrtonosne zamke će biti moguće upotrijebiti protiv opasnih neprijatelja.
Nestabilan svijet i ograničeno vidno polje: Lokacije kojima ćemo prolaziti izmjenjivat će se velikom brzinom. Misteriozna sila pokušat će nam otežati snalaženje. Sobe, hodnici, zidovi, vrata, zgrade pa čak i priroda će se pred našim očima, ovisno o igračevim akcijama, u stvarnome vremenu pretvarati u neke druge mračnije oblike. Prijetnje će dolaziti iz svih smjerova.
Izlazak igre je predviđen tijekom 2014. godine na sljedećim platformama: PlayStation 3, Xbox 360, PC i next gen konzole (PlayStation 4 i novi Xbox).
Službene web stranice: ENG / JAP
Leave a Comment