Prolaze dani, prolaze noći, a specifikacije nove Nintendove konzole i dalje ne znamo. Kako stvari stoje, specifikacije ćemo tek saznati par dana prije izlaska ili u najgorem slučaju kada budemo čuvali kutiju konzole u rukama. Što više vremena prolazi, postajemo sve pesimističniji i počinjemo vjerovati, da će Wii U zatresti ista sudbina kao i prethodnika, tj. da će zaostajati za konkurencijom glede hardvera. No, opće je poznato da Nintendo ne misli mnogo o hardveru, i to su više puta naglasili kod Wii U konzole. Ako ćemo povjerovati anonimnom izvoru s internetske stranice Kotaku.com, stvari ne stoje najbolje.
„Čim izađe iduća generacija konzole Wii U će biti siroče glede performansi. U performansi je bliži idućem iPadu, nego Next-Gen konzolama.“
Ok, znači da će Wii U biti dobar dok konkurencija ne predstavi svoje konzole. Dotada će se Wii U moći čak i pohvaliti svojim specifikacijama. Za sada se smatra da će biti oko četiri puta jači nego sadašnji Xbox 360. Iako je to jednostavni račun (Xbox 360 ima 512 MB RAM-a, Wii U bi trebao imati 2 GB), zasada zvuči dobro. Ako bi išli po tome, Wii U bi mogao podržavati neke PlayStation 3 ili Xbox 360 naslove.
No, da se mi ipak vratimo Nintendovoj politici. Hardver nije sve. I ako bude bliži novom iPadu nego napucanim konzolama iz kuće Sonya i Microsofta, Wii U će moći podržavati one igre koje Nintendo čine slavnim.
Bilo je i diskusije hoće li Wii U koristi DirectX 9 ili DirectX 11. Prema nekim procjenama, većina prikazanih igara na E3 sajmu su imali komponente DirectX 9, no isto tako i manje dijelove DirectX 11.
Na temelju toga, jako je vjerojatno da će Wii U podržavati i DirectX 9 i 11, iako devetka ima prednost zbog toga što 11 zahtjeva jači hardver.
Pored toga, Unreal Engine 3, kojeg smo viđali u dobrom broju na PlayStationu 3 i XBoxu 360, je potvrđen za Wii U. No, Unreal Engine 4, kojeg ćemo vidjeti na idućim konzolama Sonya i Microsofta, u originalnom obliku najvjerojatnije neće doći na Wii U jer mu je hardver za to ipak preslab.
Što kaže Nintendo na sve ovo? Prije prezentacije Wii U konzole najavljivali su veliku podršku izdavača treće strane, no sada? Predsjednik Nintendo of America, Reggie Fils-Aime, popularno zvan Regginator, je prema Kotaku priznao da se „third party izdavači prije odlučuju za konkurentsku konzolu nego za Wii U“, no on u tome ne vidi problem jer je tako slično bilo i za Wii.
„Razlog zašto neke igre nisu izašle za Wii je taj što su developeri ili publisheri prije svega investirali u HD grafiku. Morali su platiti kako bi neku igru prebacili u SD kvalitetu, a to nisu htjeli. Pored toga su planirali mnoge stvari kao DLC-ove ili slične download elemente, koje Wii jednostavno nije podržavao. Kada gledamo u budućnost, takve stavke su riješene sa novom Wii U konzolom.“ – rekao je Reggie.
Kotaku navodi također da bi Wii U mogao imati ugrađenih 8 GB memorije kako bi podržavao DLC-ove i slične dodatke.
Reggie također govori, kako je vrijeme prije samog izlaska Wii konzole bilo problematično za developere. „Kako bi stvarno sve razumjeli, moramo se vratiti u 2004., 2005.,2006. godinu. Činjenica je, da u prve dvije godine i početkom 2006. Godine veliki dio izdavača nije vjerovao u uspjeh Wii konzole, kako je na kraju bio slučaj. Zbog toga mnoge prošle igre nisu bile kompatibilne s Wii konzolom. To sada više nije slučaj.“
Također se izjasnio za već spomenuti Unreal Engine 4. Rekao je da „Epic još nije gotov s Unreal Engineom 4“. Znači li to možda, da rade na prilagođenom verziji za Wii U? Ipak su uspjeli Unreal Engine 3 prilagoditi mobitelima, zašto onda ne bi mogli imati Unreal Engine za Wii U?
Dosta zanimljiv razgovor sa Kotakuom je Reggie završio rekavši: „Wii je imao ograničen broj bojica. Wii je pakovanje od 16 bojica, dok je Wii U pakovanje od 128 bojica. Imamo još mnogo otvorenih mogućnosti.“
Izvor: Kotaku.com
Leave a Comment