Svaki puta kada rad na nekoj video igri bude završen ostaje određeni broj ideja koje se nisu mogle iskoristiti. To možda najbolje zna producent The Legend of Zelda serijala Eiji Aonuma. Zbog toga Aonuma uvijek nastoji kreirati novu, perfektnu Zeldu. Kao rezultat toga, svakoj novoj Zeldi u radu pristupa kao da mu je zadnja. Objasnio je da svaki puta kada završi rad na Zeldi, uvijek žali što nije mogao napraviti neku stvar boljom ili drukčijom. Tako uvijek završi sa željom da napravi još jednu Zeldu. Pretpostavlja da bi to moglo dovesti do kreiranja približno savršene igre, no isto tako to možda neće uspjeti napraviti makar cijeli život radio na tome. Svjestan ipak da neće moći konstantno raditi kao developer, pa mu je velika želja da u bliskoj budućnosti napravi nešto blizu savršene Zelde, te da može biti u mirovini bez ikakvog žaljenja.
Svi znamo da mnogi developeri teže perfekciji u izradi svojih igara, a naslovi koji su se najviše približili tituli savršene igre su Ocarina of Time i Super Mario Galaxy. Nije tajna da Eiji Aonuma nastoji nadmašiti Ocarinu of Time, tako da mu oba cilja idu pod ruku. Dok u zadnje vrijeme obećava razne inovacije za Zeldu, poput raznih noviteta u The Legend of Zelda: A Link Between Worlds za 3DS, te još većih odmaka od tradicije u idućoj Zeldi za Wii U, Aonumina želja bi se uskoro i mogla ispuniti.
Leave a Comment