Neviđena džungla gaming oriented projekata na Kickstarteru je svakim danom sve gušća i ponekada zaista predstavlja izazov naći nešto što odstupa od “norme” raznih “oldskul” revivala/remakova igara kojih je doslovno poplava na tom crowdfunding servisu. No, prije par dana do nas je došao info kako je igra ne baš toliko maštovitog imena War of Rights stigla na Kickstarter, no za divno čudo, iako se radi o FPS žanru, ipak je riječ o ponešto originalnijem konceptu.
Naime, radnja ove igre je smještena u američki građanski rat te se već svojim settingom izdvaja iz mora modernih, futurističnih i svjetoratovnim FPS-ovima. Idejom podsjeća na donekle rafiniran conquest mod iz Battlefielda, no u paru s povijesnim razdobljem čini se fora i zanimljivim. Igru pogoni CryEngine, što nije tipično za jednu indie igru, no obzirom da znamo potencijal ovog enginea očekujemo dosta. Svakako jedan od onih naslova kojem želimo uspješnu Kickstarter kampanju.
Naravno, nije War of Rights prva FPS igra bazirana na građanskom ratu u americi. Iako se sa svojim inovativnim multiplayer only konceptom ipak odvaja od žabokrečine kakav je bio Activisonov The History Channel: Civil War – A Nation Divided. Ostaje za vidjeti koliko će predloženi recept proći ili bolje rečeno koliko će developeri biti uspješni u svojem naumu.
Sam Kickstarter cilj developera iza imena Campfire Games nije visok – radi se o 70,000 £. Nije visok. većina vas se pita? Naravno, to uistinu jest veliki iznos ali u usporedbi s velikom većinom gaming naslova predstavlja cifru malo ispod prosjeka. Za svega par dana skupili su nešto više od 20,000 £ te će vjerujemo dostići svoj prvi streach goal. No, kako nam se ukazala prilika za ćaskanje s već spomenutim developerima, iskoristili smo tu priliku za kratki blitz intervju. Dok niste već (pre)skočili na intervju s Campfire ekipom koji se nalazi niže u tekstu, sada je pravo vrijeme da skoknete na Kickstarter i eventualno donirate (1$ je minimum što je cirka 7kn). Naravno, bacite oko i na video kojim nas Campfire ekipa želi uvjeriti da je baš njihov naslov vrijedan naše i vaše teško zarađene plaće.
Ugodan i kratki intervju vodili smo s Emilom Alexander Hansenom, koji je osnivač i tehnički direktor Campfire Gamesa. Pa bez više čekanja, bacite se na kratki Q/A intervju.
Možete li nam reći nešto o Campfire Games ekipi?
Campfire Games je game development kuća iz Danske osnovana prije skoro tri godine. Naš tim se sastoji od talentiranih ljudi iz cijeloga svijeta. Svi članovi koji sačinjavaju Campfire Games rade na War of Rights igri u svoje slobodno vrijeme i u potpunosti su zaslužni za sav napredak i stadij u kojem se igra nalazi danas.
Zbog čega ste odabrali US Civil War razdoblje za Vašu igru?
Ja osobno sam uvijek bio fasciniran s tim periodom povijesti SAD-a te sam uvijek sanjao o igri koja će mi pružiti iskustvo bitke u građanskom ratu. Naravno, ključna stvar je bila da sav setting bude povijesno što je moguće točniji. Mislim da FPS žanr općenito ima veliki nedostatak igara u pogledu šireg spekta povijesnih zbivanja.
Hoćete li si ipak uzeti neke “kreativne” slobode u vašem prikazu perioda građanskog rata?
Naša želja je da budemo što autentičniji, naravno koliko je to moguće. Uvijek će naravno biti određenih stvari koje limitiraju development, te smo (ili ćemo još) bili prisiljeni na neke sitne kompromise.
Jasno nam je da je predstavljeni concept isključivo multiplayer orijentiran. No hoće li postojati kakva pozadinska priča za modove i mape ?
U samoj igri će biti velika količina teksta/dokumenata o različitim postrojbama koje sudjeluju na pojedinoj mapi. Postrojbe koje su bile u bitkama na vjerno rekreairanim lokacijama. Sama igra će sadržavati veliku enciklopediju o postrojbama, oružju kao i lokacijama koje će se nalaziti u igri. I naravno, nadamo se jednog dana kreirati interaktivne “turneje/posjete” na mapama igre.
Uz dva najavljena moda, kakve ste modove imali još u planu? Možete li nam reći nešto i o veličini mapa?
Prvi mod koji ćemo staviti na raspolaganje igračima je skirmish. Skirmish je podijelljen na fragmente većih mapa koje su dizajnirane za borbene okršaje. Ovo će uključivati povijesne lokacije bitaka kao što su Miller’s Cornfield, Dunker Church i Burnside Bridge.
Drugi, puno veći i opširnij mod po pitanju veličine i komplesnosti nosi ime Historical Battles. Ovdje će pune mape biti “otvorene” za igrače. Naše mape su veličine 4×4 km što ih uistinu čini ogromnima.
Oba moda će imati capture mehaniku (op.a poput Battlefielda), koja će biti dizajnirana tako da tjera igrače i konfikt kroz mapu kako bi igrači bili etapno koncentirati na pojedina područja na mapi. Na isti način su se i odvijale bitke prije 150 godina u razdoblju kojeg rekreiramo.
Jeste li kojim slučajem skovali planove za singleplayer kampanju, I ako jeste, imate li specifičnu priču ili događaje iz građanskog rata koje želite “prepričati”?
Trenutno nemamo nikakve planove za singleplayer kampanju.
Jedno pitanje s tehničke strane. Iz kojeg razloga ste odabrali CryEngine kao engine koji će “pogoniti” War of Rights? Obzirom da većina developera razvija na Unreal/Unity engineu, možete li objasniti koji je Vaš kriterij bio za odabir CryEnginea? Cijena, lakoća korištenja ili postoji neki treći razlog?
Razvoj War of Rightsa je počeo prije više od tri godine. Tada smo na izbor imali jako ranu verziju Unitya i prastaru verziju Unreal Enginea i naravno grafički najnapredniji iako u tom razdoblju ne toliko poznati CryEngine. Izbor je bio jednostavan.
Na kojim platformama planirate izdati War of Rights?
War of Rights će biti dostupan na PC-u putem Steama.
Ukoliko Vaša Kickstarter kampanja ne završi kako očekujete (ukoliko ne ostvarite donacije od 70,000 £), hoće li se razvoj igre nastaviti ili?
Plan je da nastavimo razvoj na isti način kao i do sada, bez sredstava. No, naravno u tom slučaju nismo u mogućnosti obećati igrivi proizvod na razini kao što bi bio s financijskom pomoći.
Puno Vam hvala na ovom kratkom razgovoru, želimo vam sreću s kampanjom i daljnim razvojem ovog zanimljivog naslova.
Hvala Vama, bilo mi je zadovoljstvo. 🙂
Leave a Comment