Bloomberg izvještava da nije postojao jedan uzrok neuspjeha igre Suicide Squad: Kill the Justice League, već je tih uzroka bilo mnogo više. Naime, projekt Rocksteady Studiosa patio je zbog nejasne i promjenjive kreativne vizije, nesretnog prelaska na potpuno novi žanr, te perfekcionizma bivšeg kreativnog direktora Seftona Hilla, koji je napustio tim prije objave same igre kako bi vodio novi studio koji navodno radi na novom naslovu za Microsoft.
Zaposlenici su Bloombergu rekli da je Hill često mijenjao planove tijekom razvoja igre, s ljudima koji su čekali tjedan ili duže da on odobri pojedine elemente. U jednom trenutku imao je ideju uvesti detaljnu prilagodbu vozila u igru, što su drugi članovi tima odbili jer bi to moglo ugroziti naglasak igre na individualnim sposobnostima anti-heroja. Igra i dalje ima (vrlo loše) misije s vozilima, što bi moglo biti ostavština te ranije vizije.
Još veći problem za Suicide Squad bio je model igre sličan onom u igrama kao što je Destiny. „Hill je odbacio velike dijelove scenarija i mučio se prenijeti svoje evoluirajuće ideje“, izvještava Bloomberg, dodajući da Hill nije proveo puno vremena igrajući konkurentske igre. Ove prepreke su dodatno pogoršane rastućim tehničkim dugom zbog kratkoročnih rješenja za projekt za koji su neki očekivali da će biti dovršen već 2020. godine.
Zašto nitko nije zaustavio projekt ili pokušao ispraviti kurs? Rukovoditelji Warner Brosa očito nisu vidjeli ništa zabrinjavajuće. Prema Bloombergu, „nastavili su pregledavati demonstracije igre i slati pohvale, hvaleći grafiku i izražavajući očekivanje da će Suicide Squad postati franšiza vrijedna milijardu dolara.“
Trenutno nije jasno što će se dogoditi sa Rocksteadyjom. Bloomberg izvještava da mnogi u studiju trenutno rade na redateljskoj verziji igre Hogwarts Legacy, jedne od najprodavanijih single-player igara Warner Brosa, dok se vodstvo Rocksteadyja pokušava vratiti svojim korijenima s prijedlogom za novi single-player projekt. Izgleda da je studio digao ruke od Suicide Squada. Unatoč planiranim sezonama, broj igrača na Steamu je još uvijek vrlo nizak i Rocksteady je već napustio tjedne blog objave o igri.