Već prilikom najave Watch Dogs Legiona, doznali smo kako se radi o najambicioznijoj Ubisoftovoj igri, koja bi igračima trebala pružiti priliku da zaigraju s gotoov svakim NPC-jem. Svaki od tih random NPC-jeva dolazi s posebnim vještinama, slabostima, imenom i osobnošću. No, kako sve to utječe na samu priču igre?
Odgovor na ovo pitanje djelomično nam je dao kreativni direktor igre, Clink Hocking, koji je u intervjuu za EDGE otkrio da je za samu igru pripremljeno čak 20 verzija scenarija. Ovisno o tome, to znači da će se i priča granati te da će biti ispričana kroz različite cutscene, ovisno o likovima s kojim igramo.
Hocking je tom prilikom progovorio i o tehnologiji koja im pomaže u realizaciji njihovih zamisli, otkrivši kako koriste posebnu tehnologiju koja mijenja glasove likovima, što znači da ukoliko slučajno angažirate Joea i Johna, kojima glas daje isti glumac, i ta dva lika pričaju međusobno, nećete znati da se radi o istom glumcu, budući da će njegov glas zahvaljujući toj tehnologiji biti izmjenjen. Također, korištena je i posebna fotogrametrijska tehnologija za snimanje lica, koja u kombinaciji s inovativnim tehnikama animacije omogućuje kreiranje tisuća unikatnih glava i lica.
Sve to zvuči veoma ambiciozno, a u kojoj će mjeri Ubisoft sve to uspjeti i ostvariti, tek ćemo vidjeti.
Watch Dogs Legion na PS4, Xbox One i PC stiže 6. ožujka 2020. godine.
Leave a Comment