Još u lipnju, Takuya Matsumoto, glavni dizajner The Last Storyja uz Hironobu Sakaguchija, izjavio je kako su u studiju Mistwalker zainteresirani za razvijanje RPG igara za nadolazeći Wii U.
Matsumoto bi sa Wii U konzolom htio pomaknuti granice japanskih RPG igara. Uvjeren je da bi Wii U Gamepad sa svojim ugrađenim ekranom bio vrlo koristan za pregledavanje i organiziranje podataka, te bi takve mogućnosti htio iskoristiti.
Jedna pogodnost je mogućnost korištenja ekrana na dodir za direktno manipuliranje podacima, kao što je gledanje slabih točaka na protivnicima ili bolje razumijevanje borbenog polja na sporednom ekranu. Te dodatne mogućnosti će vjerojatno donijeti priliku za bolje osmišljavanje strategije japanskih RPG igara.
Isto tako, uvjeren je da će stvari poput čuvanja informacija prikupljenih tijekom igranja, te dijeljenje sa drugim igračima putem Wi-Fija i Miiversea biti iskustvo tiptično za Wii U.
Leave a Comment