Sudeći po izvoru iz Japana stranice wiiudaily, Nintendo se kladi na veliko s idućim nastavkom serijala The Legend of Zelda koji bi trebao biti objavljen 2014. godine na Wii U. To dolazi od istog izvora koji je točno predvidio implementaciju achievementa za Wii U igre i dao vijest da Nintendo radi na društvenoj mreži, što je na kraju bio Miiverse. S obzirom na to, možemo biti uglavnom sigurni u točnost novih informacija. Izvor dolazi unutar Nintenda i vidio je novu Zeldu u akciji. I prilično je impresioniran.
Prve informacije se tiču vizualnog stila igre. Mnogi fanovi Zelde se nadaju mračnijem nastavku, sličnom Twilight Princessu, no čini se da će Nintendo ostati uz recentni umjetnički stil prisutan u Skyward Swordu. Izvor naglašava da se Nintendo drži sržnih vrijednosti Zelde, istovremeno se pokušavajući svidjeti što širem krugu igrača, casualcima i hardkorašima. Osjećaju da su postigli idealnu stvar sa Skyward Swordom, te nastavljaju takav pristup sa Wii U Zeldom.
Nintendo je okupio najveću ekipu ikada da radi na igri pri Nintendo EAD 3 u Japanu. Nekoliko stotina ljudi radi na novoj Zeldi za Wii U koja još nema službeni podnaslov. Razvoj ponovo vodi Eiji Aonuma, koji je sa svojom ekipom počeo raditi na igri kasne 2010. godine. To je četverogodišnji razvojni ciklus sa novom konzolom, novom tehnologijom, novim engineom itd. Bit će najskuplja igra koju su do sada napravili. To je velika investicija za Nintendo u novcu i ljudima, nešto poput Rockstar/GTA područja. Nintendo je izvorno planirao objaviti igru tijekom jeseni 2013. godine kako bi osnažio Wii U nasuprost novih konzola Microsofta i Sonyja, no ta želja nije na kraju ispala realnom. Ovo je najveći projekt za Nintendo, te nema vjerojatnosti da bi igra bila objavljena u trećem kvartalu 2013.
Nova Wii U Zelda će sadržavati otprilike isti broj dungeona kao prethodni nastavci, no bit će prostorno mnogo veći i međusobno potpuno drukčiji. Neki dungeoni su toliko veliki da su podijeljeni na tri dijela i trebat će doslovno nekoliko sati da ih se završi. Također će biti prisutne mini-igre i side questovi, no to je još na “ploči za crtanje”. Konačno, kompozitori igre kreiraju posve nov orkestralni soundtrack sa nekoliko sati glazbe. No, još nije poznato da li će likovi biti sinkronizirani. Što se tiče same priče, izvor je rekao da ju ne može komentirati jer još ništa ne zna. Također mu je nepoznato gdje igra pripada u vremenskoj kronologiji. Vidio je odraslog Linka koji izgleda poput mnogo detaljnijeg Linka iz Skyward Sworda. Nije vidio nikakve cut scene i borbe s bossovima, a i nije siguran da li su uopće napravili nešto od toga.
Prvi pokusni dungeon bio je ogromna šuma što se vrtilo na ranom i bugovitom Wii U hardveru – dungeon je bio veći od cijelog Hyrule fielda iz Ocarine of Time. GamePad se koristi za navigaciju, izbjegavanje zamki, praćenje tragova itd. Šuma je mračna, bujna sa mnogo drveća, lišćem kroz koje se ponekad mačem mora napraviti prolaz. Obujam i detalji su nešto neviđeno u bilo kojoj Zeldi do sada. Dodao je da je Wii U Zelda toliko velika da to ne bi bilo moguće postići bez 25 GB Blu-ray diska kojeg će konzola koristiti.
Fanovi Zelde koji očekuju online multiplayer bit će ponešto razočarani. Online multiplayer nije nikada bio u planu budući da se Nintendo drži provjerene Zeldine formule. Imat će poneke online opcije poput Miiversea i sustava u kojem će igrači moći ostavljati hintove kako bi pomogli drugim igračima pri prelaženju igre. Online komponenta je još u povojima, te će biti jedna od zadnjih stvari koju će dodati. Ne predstavlja veliki prioritet osim ako negdje dalje nemaju odvojenu ekipu koja se time bavi.
Nintendo je izjavio da su vrlo zadovoljni umjetničkim smjerom i vizualnim stilom Skyward Sworda, te nastavljaju tim putem. Naravno, sve će biti u potpunom HD-u sa mnogo boljom kvalitetom naspram one prisutne na Wiiju. Koristi se novi, impresivni engine koji je rađen od temelja paralelno sa samom igrom. Ima najnaprednije vizualne mogućnosti koje je Nintendo ikada koristio. Sadržaj Wii U Zelde koji se mogao vidjeti na E3 2011 bio je samo tehnološki demo i ništa više. Ništa od toga nije viđeno u samoj igri. Tehnološki demo je bio napravljen od posve druge ekipe na starijem engineu.
Nova Zelda neće samo koristiti GamePad, nego će ga odnijeti na novi nivo sa nikad ranije viđenim opcijama, pokazujući što će biti moguće. U stvari, rečeno je da je sama igra bila utjecajna na dizajn kontrolera. Barem je jedna hardverska mogućnost GamePada implementirana samo zato što je ekipa iza Zelde otkrila da bi se s njom moglo učiniti nešto zanimljivo. Zelda je od početka dizajnirana sa tablet kontrolerom na umu. Dizajneri su počeli skicirati razne koncepte čim je Nintendo odlučio uključiti ekran sa novom konzolom. Sve u igri je rađeno oko kontrolera i njegovih jedinstvenih mogućnosti. Svaka pojedina opcija kontrolera je iskorištena u punom potencijalu. Nešto od ovoga je još u ranom stadiju razvoja, ali već su uključili dosta toga da pokažu što je moguće postići s novim kontrolerom. Pokazali su nešto od toga ključnim third-party developerima iza zatvorenih vrata kako bi shvatili mogućnosti nove tehnologije.
Po riječima izvora, Wii U Zelda će redefinirati gaming sa svojim opcijama i inovacijom i ponudit će stvari koje će samo Wii U moći učiniti. Imat će nešto revolucionarnog gameplaya. Sadržavat će stvari koje nikad ne bi bile moguće na bilo kojoj drugoj konzoli. Neće biti samo jedna zanimljiva mogućnost, već jedna za drugom. Svaki dungeon će pružiti različito iskustvo igranja sa tablet kontrolerom. Bit će najinovativnija igra ikada sa stvarima koje će drugi kopirati u godinama koje dolaze.
Za sada, sve djeluje kao epska Zelda igra. Budući Wii U vlasnici svakako imaju nešto posebno za iščekivanje, makar se čekalo još dvije godine na početak igranja.
Leave a Comment