Pete Hines iz Bethesde izjavio je kako će Wolfenstein: The New Order imati elemente zbog kojih neće biti obična, linearna pucačina. Za to će se pobrinuti bivši developeri iz Starbreeze studija koji sada nose naziv MachineGames. Naglasio je kako ne rade novi nastavak Wolfensteina zato što svi misle na njega kada se govori o FPS igrama, nego zato što smatraju da je svijet igre dovoljno zanimljiv. Žele ostaviti svoje obilježje na njemu, pa će pored uobičajene lude akcije biti i drugih elemenata, a to su likovi i priča. Da se sve svodi samo na napucavanje gdje idete iz jedne prostoriju u drugu i ubijate, bilo bi monotono.
Pristup MachineGamesa ovoj igri uspoređuje sa Unchartedom Naughty Doga. Novi Wolfenstein je za ljude koji žele akciju, ali i neke druge stvari, tako da se pomalo osjeća kao spomenuti Naughty Dogov serijal. Referirajući se na prethodne uratke Starbreeza, The Chronicles of Riddick i The Darkness, rekao je da će se moći vidjeti neki slični elementi i u novom Wolfensteinu.
Wolfenstein: The New Order najavljen je još početkom svibnja, a trebao bi biti objavljen krajem godine za Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 i PC.
Leave a Comment