INFO BOX
- DEVELOPER: Yuke’s / Visual Concepts
- PUBLISHER: 2K Games
- PLATFORME: PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
- ŽANR: Simulacija hrvanja
- DATUM IZLASKA: 12.listopada 2016.
- PLATFORMA NA KOJOJ JE IGRA TESTIRANA: Xbox One
Nakon tranzicije na novu generaciju konzola i brojnih obećanja koja su usljedila prilikom iste, dugovječnom i uvijek prisutnom WWE serijalu, složit ćete se, u zadnje vrijeme baš i ne ide najbolje. Jedan od glavnih razloga za to leži u činjenjici da 2K i Yuke’s već neko vrijeme neodlučno balansiraju između arkadnog i simulacijskog pristupa pogonjenog problematičnim grafičkim pokretačem, zbog čega je igra dobrim dijelom izgubila svoj dobro poznati identitet. Nijedno od dosadašnja tri ovogeneracijska izdanja igre ni približno uspjelo dosegnuti popularnost WWE Smackdown vs RAW-a, koji je svojevremeno toliko bio superioran da se sve do današnjeg dana rijetko tko usudio parirati ovome serijalu. Nažalost, ni s dolaskom ovogodišnjeg izdanja, 18-og ukupno te četvrtog pod okriljem 2K Gamesa, situacija se nije drastično promijenila, no ipak pušu neki vjetrovi pozitivnih promjena…
Who’s next?
Svi oni koji prate WWE cirkus, posljednjih dana mogu svjedočiti povratku najboljeg od najboljih – legendarnog Billa Goldberga, koji je ujedno jedan od glavnih promotora igre, a koji će se uskoro u ringu naći protiv drugog ubojitog stroja i čestog gosta „stvarnog“ borilačkog sporta pod akronimom UFC, uvijek brutalnog Brocka Lesnara. Upravo ova dva wrestlera predstavljaju zaštitni znak WWE 2K17 igre koja je, priznat ćemo odmah, ove godine ipak bolje i autentičnije iskustvo od prošlogodišnjeg izdanja.
Baby Steps…
Ono što će svima odmah upasti u oči jeste nikad bogatiji roster koji dolazi s ovom igrom. Naime, na raspolaganju nam je blizu 150 kečera, kako aktualnih, tako onih legendarnih – uz već spomenuti dvojac, u igri nas očekuju aktualne zvijezde poput Setha Rollinsa, Deana Ambrosea, Romana Reignsa, Daniela Bryana, Sheamusa ili Johna Cene; tu su i Goldbergovi legendarni rivali i saveznici (Booker T, Sting, Kevin Nash, Scott Hall / Razor Ramon, Big Show..), kao i uvijek dobrodošle legende poput Ultimate Warriora, „Macho Man“ Randyja Savagea, Jakea „The Snake“ Robertsa i mnogih drugih. Svaki WWE/WCW fan definitivno će naći svoje favorite, a tu je i svima mrski Paul Heyman, podlac koji favorizira pobjednike, a koji je trenutno na strani Brocka Lesnara.
Roster nije jedini element igre kojim se ista može pohvaliti. Gameplay je također doživio brojna poboljšanja, zbog kojih je mnogo bolji, intuitivniji i zarazniji u odnosu na prošlu godinu. Ove godine developeri su dodali određenu dozu tromosti i težine fizičkih modela kečera (što svakako pozdravljamo, budući da se uglavnom radi o grdosijama od preko 100 kg), što je u kombinaciji sa znatno prirodnijim kretnjama i pametnijim i poslušnijim kečerima, osobito kada se radi o zahvatima, counterima, bacanjima i korištenju konopca, doprinjelo da sve izgleda mnogo realnije i življe. Gameplay je sam po sebi mnogo fluidniji, udarci izgledaju bolje, dok zahvati sada zahtjevaju adekvatan tajming i određenu dozu taktiziranja (nemojte pomisliti da igra sada djeluje ko partija šaha – i dalje je tu neumorno udaranje protivnika, reversali, pin/knockout završnice kao i suludi i uvijek naporni submission potezi manifestirani u formi mini igre koje će mnogi izbjegavati).
Ono što je svakako za pohvalu jeste mnogo bolji targeting sustav koji ovogodišnje izdanje donosi. Zahvaljujući njemu, sada je lakše orijentirati se prema svome protivniku, što je osobito korisno u mečevima s više protivnika. Više nema manijakalnog lupanja u prazno jer se vaš slijepac od kečera odlučio ustremiti prema protivniku koji vam uopće nije blizu – sada se prema svojim protivnicima orijentirate jednostavno pomoću desnog analoga, zbog čega borba u ringu djeluje mnogo prirodnije i definitivno realnije. Ovo poboljšanje do izražaja dolazi i kod Ladder mečeva, budući da je sada mnogo lakše postaviti ljestve, s kojima smo se u dosadašnjim izdanjima ovog serijala znali propisno namučiti. Svemu ovome doprinjele su i mnogo bolje kontrole, iako je većina poteza koje izvodimo u igri predefinirana i sklopljena u složenu animaciju koja graniči s nešto prostijim QTE sekvencama.
Uz mnogo bolje i zanimljivije standardne single player mečeve, WWE 2K17 vraća i borbu u backstageu, koju već duži niz godina nismo vidjeli, ako se ne varam, još od WWE SmackDown vs RAW igara. Sada vaš sukob s protivnikom možete preseliti i van ringa – na parking, svlačionicu, hodnike ili na primjer kancelariju, gdje ćete prilikom mlaćenja svoga oponenta moći koristiti i solidnu količinu pomagala koja vam se nađu pri ruci.
WWE igre oduvijek su bile poznate i po sjajnom editoru i nevjerojatnoj količini customization opcija. WWE 2K17 nije izuzetak, budući da nas i ove godine očekuje more opcija, zahvaljujući kojima je samo nebo granica prilikom naših kreacija – hoćete li kreirati potpuno originalne svoje likove ili ćete svojim kreativnim nastupom dopuniti ionako ogromni roster, kreiravši neke od zvijezda koje ipak nedostaju, potpuno je na vama. Jedina zamjerka ide tome što ove godine nema Create a Move i Create a Story opcija, no za takvo što uvijek postoji iduća godina.
Modovi
WWE 2K17 ima znatno manje dodatnih modova u odnosu na prethodna izdanja, no i dalje će vas zahvaljujući onim postojećim dugo zadržati ispred ekrana. Veoma dobri 2K Showcase ove godine je nažalost izostao, pa ćemo umjesto njega više vremena provesti igrajući fantastični Universe i ne baš toliko sjajni MyCareer mod. Prvo ćemo se pozabaviti ovim manje zabavnim..
Naime, MyCareer mod u WWE igrama oduvijek je imao ogroman potencijal s obzirom na sam prijedložak, koncept i scenarije koje ovaj zabavljački sport rednovno isporučuje fanovima i gledateljima, međutim ove godine rijetko da će netko ostati zadovoljan onim što je ovaj mod donio, budući da je mod prilično iritantan i besmislen čak i fanovima koji su navikli na sve što stvarni kečeri nude. Svo vrijeme dok igrate ovaj mod provest ćete promovirajući se na raznorazne načine, iščekujući trenutak koji će vas dovesti do titule najboljeg, no velika je vjerojatnoća da ćete zbog bizarnosti i napornosti ovog moda, prije odustati od igranja nego što ćete podići šampionski pojas. Kao šlag na ovu ne pretjerano ukusnu tortu dodat ćemo da je karijeru moguće igrati samo s muškim wrestlerom iako u igri ima popriličan broj pripadnica ljepšeg spola.
Za razliku od razočaravajućeg MyCareer moda, ionako sjajni Universe mod otišao je nekoliko koraka naprijed, postavši najbolji menadžerski mod koji je ovaj serijal dosad imao. Ove godine, mogućnosti koje vam ovaj GM mod nudi zaista su impresivne, počevši od kreairanja rostera, mečeva pa sve do stvaranja novih franšiza i hrvačkih organizacija i asocijacija. 2K se već dokazao sa svojim menadžerskim dijelom NBA 2K serijala, a kako stvari stoje WWE ide tim evolucijskim korakom dalje te sam siguran da će s WWE 2K18 isporučiti još bolje i kompletnije menadžersko iskustvo, a ovogodišnji mod mogao bi vas držati okupiranima sve do izlaska tog idućeg izdanja.
Tehničko tapkanje u mjestu – sitni koraci naprijed i nazad
Upravo tako bismo najlakše mogli opisati tehničku komponentu igre. Ove godine, kao i svake dosad, nešto je bolje, nešto lošije. Developeri nikako da zadrže i usavrše ono što već valja te da se fokusiraju na očite probleme koje igra ima. Najbolji primjer leži u audiovizualnom aspektu igre, koji varira od sjajnog do katastrofalno lošeg. Kompletna prezentacija igre uglavnom je na visokoj razini, što dodatno doprinosi kompletnom vizualnom ugođaju i atmosferi ovog hrvačkog cirkusa (uvodi u mečeve i dalje su spektakularni), međutim problemi koje igra ima na polju vizuala (većina likova izgleda autentično svojim stvarnim prijedlošcima, no ima i onih koji su neprepoznatljivi, što zbog očite traljavosti developera i manje bitnosti tih likova, što zbog problematičnih svjetlosnih efekata novog grafičkog pokretača, a uz sve to igra ima određenih problema i s animacijom likova) i zvuka (komentatori nikad nisu bili lošiji, uz more generičnih replika koje će vam dosaditi već prvog dana igranja) ipak su preveliki da bismo mogli o tehničkoj strani ove igre mogli govoriti u superlativima.
Ne treba zaboraviti ni brojne bugove i glitcheve, koji uglavnom proizlaze iz standardnog problema s detekcijom kolizije i koji su prilično česti, te standardne probleme s online podrškom koja je inače poprilično nebitna, no kako sve ne bi bilo crno, tu su veoma dobre nove kontrole te soundtrack koji je osobno odabrao P.Diddy / Puff Daddy / Sean Puffy Combs (kako god vam više odgovara), međutim sve to kompletno daleko je od savršenog te se nadamo kako će većina ovih problema ipak biti ispravljena pomoću neke od nadolazećih nadogradnji te da će iduće izdanje igre u prodaju stići znatno ispoliranije od ovogodišnjeg.
Bolje nego prošle godine..
No ne i mnogo bolje. WWE 2K17 možda jeste uspio položiti ispit na većini najvažnijih pitanja, koja se prije svega tiču samog gameplaya i nekolicine zaista značajnih poboljšanja, međutim tu je i dalje jako puno prostora za poboljšanje. Impresivan roster i Universe mod uz unaprijeđene kontrole i gameplay trebali bi biti dovoljni da zaigrate WWE 2K17, no isto tako tu je i nekolicina velikih propusta koji ovoj igri ipak ne dozvoljavaju da se nađe u društvu najboljih. Fanovi slobodno nek povećaju ocjenu, a ostali nek ovom ostvarenju ipak priđu s dobrom dozom rezerve.
Leave a Comment