Star Wars: Battlefront II još uvijek nije službeno ni izašao, a već ga prate brojne kontroverze izazvane besramnim i poprilično nemilosrdnim mikromenadžmentom, koji je koncipiran tako da od igrača ili izvuče dušu tjerajući ih da u igru ulože sate i sate bjesomučnog grindanja ili da široko otvore svoje novčanike ili da odu u debeli minus pomoću svojih kreditnih kartica.
Dan uoči izlaska igre, EA se bori s iznimno negativnim reakcijama igrača i kritike povodom gorespomenutih mikrotransakcijskih problema, osobito nakon objavljene informacije da će nam za otključavanje jednog lika iz igre biti potrebno 40ak sati igranja, naravno uz mogućnost ekspresnog kupovanja istog ako više preferiramo platiti pravim novcem.
Kao odgovor na salve negativnih kritika i komentar, pa čak i prijetnji smrću upućenih nekolicini developera (da, dobro ste pročitali – neki SW fanovi cijelu tu situaciju previše uzimaju k srcu), iz Electronic Artsa su se odlučili na “rezanje” cijena pojedinih heroja za čak 75%, no budući da su se “popravili” limitiranjem coinsa koje dobivamo za kompletiranje određenih zadataka unutar single playera, čini nam se da je sve ipak ostalo na istome, pa će nam tako za otključavanje kompletnog sadržaja iz igre biti potrebno čak 4,528 sati grindanja, a odlučimo li se krenuti linijom slabijeg otpora i kupimo sav taj sadržaj, to zadovoljstvo će nas koštati ogromnih $2,100.
Kao što vidite, radi se o poprilično nepopularnim ciframa koje bi zaista mogle pokopati igru, a kako će se sva ta situacija odvijati, doznat ćemo vrlo brzo, budući da Star Wars: Battlefront II u prodaju stiže već sutra, a bit će dostupan u verzijama za PS4, Xbox One i PC.
Leave a Comment