Capcomov Deep Down svakako je jedna od najvećih neriješenih misterija ove generacije. Inicijalno najavljen i prikazan još sada davne 2013. godine, a potom i igriv na Tokyo Game Showu godinu dana kasnije, Deep Down je misteriozno nestao bez traga, dok nas je njegov producent Yoshinori Ono u više navrata pokušavao uvjeriti da je igra i dalje živa, ali da je njen koncept značajno izmjenjen, međutim ubrzo potom i Capcom i Ono su utihnuli, a jedini znak da igra i dalje daje slabe znakove života viđali smo u Capcomovoj upornoj obnovi trademarka.
Capcom je još 2016. godine iskoristio posljednju priliku vezanu za produženje trademarka, da bi potom na svojstven način zaobišao zakon i pravila tako što je početkom 2017. godine ponovno registrirao trademark, osiguravši si tako još pet potencijalnih produženja istog.
Kako je potrebno obnavljati trademark svakih šest mjeseci, Capcom je nedavno to učinio drugi put, dajući nam opet prostora za nagađanje da se nešto ipak događa s igrom, da je ista i dalje u razvoju te da bismo uskoro mogli dobiti neke nove detalje o njoj.
Novo produženje trademarka Capcomu ostavlja još nešto manje od dvije godine, točnije do 20. lipnja 2020. godine, da izda igru, inače će u suprotnom trajno izgubiti trademark.
Leave a Comment