Samo nekoliko dana nakon što je objavio kratki gameplay isječak iz igre Assassin’s Creed Mirage, poznati Assassin’s Creed insider j0nathan je podijelio cijeli niz novih, još uvijek neslužbenih, informacija o spomenutoj igri.
Osim što je uvjeren da će Assassin’s Creed Mirage na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i PC stići 12. listopada, ovaj francuski YouTuber je otkrio nekoliko detalja o samom settingu igre, njenim mehanikama i inovativnim novitetima, kao i samoj priči i dužini trajanja.
Kako tvrdi ovaj insider, mapa Assassin’s Creed Miragea će veličinom biti najsličnija onoj iz igara kao što su Assassin’s Creed Unity i Assassin’s Creed Syndicate, s tim da će se početak igre odvijati na potpuno drugoj lokaciji, nakon čega će glavnina priče biti prebačena na glavnu mapu. Naime, j0onathan svome videu tvrdi kako će radnja igre započeti u Basimovom rodnom gradu, gdje će glavni protagonist, uslijed neuspjele pljačke i niza pratećih događaja, biti primoran na bijeg u Bagdhad, u kojem će se odvijati najveći dio igre, a gdje ćemo, u klasičnom Ubisoftovom stilu, morati “počistiti” cijeli niz meta koje će se nalaziti u različitim dijelovima grada. Te mete čine okosnicu igre, no prije njihove eliminacije, igrači će morati skupiti određene infromacije i pronaći pravi način za njihovo smaknuće.
Kao što je ranije i najavljivano, Assassin’s Creed Mirage bi se doista trebao vratiti korijenima serijala, a tako tvrdi i j0nathan. Prema njegovoj tvrdnji, igra će se u velikoj mjeri biti fokusirana na stealth elemente. Budući da nije neki superheroj, Basim će se morati oslanjati na svoje lukavstvo i taktiku te stealth elemente i gadgete koji će mu pomoći da se kreće neprimjetno. Sukladno svemu navednom, u igri će postojati posebni sistem reputacije zahvaljujući kojem će se svijet prilagođavati ponašanju igrača – svijet će postajati opasniji i izazovniji, kako glavni protagonist bude traženiji, a sa time će biti otključana i dodatna oprema koja u suprotnom neće biti dostupna.
Kada je u pitanju tehnička strana igre, očekuje nas nove animacije i mehanike kretanja glavnog protagonista, a u dobroj mjeri vraća se i parkour. Ono što se definitivno ne vraća, barem prema tvrdnji ovog insidera, jeste period koji se odvija u sadašnjosti, a to bi trebalo razveseliti popriličan dio igrača kojima je ovaj segment i ranije bio “višak”.
Što je od svega navedenog točno, doznat ćemo već početkom idućeg mjeseca, točnije 12. lipnja, kada nas očekuje novi Ubisoft Forward.