Capcom tvrdi da zapadnjački developeri video igara počinju projekt fokusirajući se na vizualni dizajn, dok su japanskim developerima prioritet sustavi gameplaya.
Hideaki Itsuno, redatelj iščekivanog hack and slash naslova DmC: Devil May Cry, diskutirao je o razlikama u stilu dizajniranja između japanskog izdavača Capcoma i britanskog developera Ninja Theoryja. Po iskustvu, čini se da je ekipa iz Ninja Theoryja na početku usmjerena na vizualnu stranu, te kasnije oko toga grade gameplay, dok se u Capcomu prvo fokusiraju na igrinu logiku i osmišljavanje sustava, a tada postupno oko toga rade na vizualima. Itsuno je nastojao da dvije ekipe rade zajedno kako bi našli zajednički fokus, te na taj način uklonili razlike. Pokušali su naći hibridni sistem u kojem uzimaju najbolje od oba pristupa. Priznaje da nije bilo lagano, ali da su zadovoljni s postignutim rezultatom.
Koliko kvalitetno je uspjelo miješanje japanskog i zapadnjačkog pristupa kreiranju video igara za DmC: Devil May Cry moći ćemo saznati 15. siječnja iduće godine kada igra izlazi na Xboxu 360 i PlayStationu 3, a nešto kasnije i na PC-u.
Leave a Comment